Ois aikomus joskus myös heittää kone joskus tästä turbosta , tommoseen kuin saab 9000 i (AIRLOW) korisarjalliseen saabiin ja viksata ja ehkä modata konetta samalla hiukan
Onko kellään kokemusta tämmöisestä operaatiosta (pitääkö vaihtaa muutakin kuin turbon pakolliset tarvitsemat apulaitteet ESIM: johtosarjoja jne...
Käsittääkseni turbokoneen laittaminen iivariin on melko suuri työ. Helpommalla pääset, kun hommaat jostain hyväkuntoisen turbon korin, isket siihen koneen ja otat airflowit iivarista.
Suuri homma on. Itse koneen vaihto on helpointa. Ongelmia tulee, mikäli vuosimalleiltaan luovuttaja ja istutettava ovat kovin erilaiset. Johdotuksissa on melkoinen ero v. 91 eteenpäin. LH2.2 mallit on simppeleimmät, mutta LH2.4 versioista lähtien homma vaikeutuu. Vastaavia projekteja on kuitenkin tehty useita ja hyvin ovat muutoskatsastuksestakin selvinneet. Haulla löytynee hyviä esimerkkejä?