http://www.monoflex.nu/shop/pdf/se/30.804.pdfV-M kirjoitti:Minua kiinnostais myös tuo vararengas kotelon rauta Kuvaa?
V-M
CS:n vetokoukku ja pistoke?
-
- "Aero"
- Viestit: 457
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
Hyvä kuva siitä varapyöräkotelon raudasta.dieselmies kirjoitti:http://www.monoflex.nu/shop/pdf/se/30.804.pdfV-M kirjoitti:Minua kiinnostais myös tuo vararengas kotelon rauta Kuvaa?
V-M
Nuo sivuraudat ainakin itsellä oli ihan erillaiset. Nousi ylös melkein hattuhyllyyn saakka, jonne kans piti porailla. (ei hattuhyllyyn vaan niihin sivu peltilöihin)
Hitsi kun ei tullut kuvattua, kun oli vielä vuoraukset irti.
AI oishan mullakin jossain tuo asennusohje vaan missä.
Jos viitsit/ehdit, jne, otappa kuva niistä sivuraudoista. Tai jos tulet ensi potkijaisiin niin ihmetellään niitä, olisi tarkoitus tehdä itse nuo sivuraudat sekä sen kontinpohjan rauta rosterista.Kurko kirjoitti:
Hyvä kuva siitä varapyöräkotelon raudasta.
Nuo sivuraudat ainakin itsellä oli ihan erillaiset. Nousi ylös melkein hattuhyllyyn saakka, jonne kans piti porailla. (ei hattuhyllyyn vaan niihin sivu peltilöihin)
Hitsi kun ei tullut kuvattua, kun oli vielä vuoraukset irti.
AI oishan mullakin jossain tuo asennusohje vaan missä.
Eli palastellaan sun auto siellä Keimolassa
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Jaha, pitääköhän noita tukirautoja alkaa vääntämään. Fixus koukun mukana kun ei tullut mitään, no se olikin CD:n koukku. Toistaiseksi ei kyllä ole tullut vedettyä kuin kelkkakärryä. Mitään saumojen leviämisiä tai vääntymisiä ei ole näkyvissä (siis ainkaan vielä).
Mitenkähän tukevaa ainetta nuo tuet ovat? Joku 4mm olisi vielä helposti työstettävissä kotipajassa.
Mitenkähän tukevaa ainetta nuo tuet ovat? Joku 4mm olisi vielä helposti työstettävissä kotipajassa.
#1894 : 9000 CS 2.0t -96 , 9-3 SC TiDS -09 , 9-3 Cab 1.8t+Hirsch -05 . . . . Entiset : 90 -85 , 900c -88 , 900s 2,3i -96
Itse pähkäilisin asian näin:
Tuo minun tarvikekoukku ei ole kuin noihin "kevyisiin" vetoihin, eli alle 1000 kg kuormille. Silloin noita puskurin tukirautoja ei tarvita.
Jos taas puhitaan "järeämmistä" koukuista, silloin tarvitaan enemmän vahvistuksia.
Muistaakseni tuolla minun koukulla oli suosituskin vain joku 800kg, tai jotain sellaista.
Tuo minun tarvikekoukku ei ole kuin noihin "kevyisiin" vetoihin, eli alle 1000 kg kuormille. Silloin noita puskurin tukirautoja ei tarvita.
Jos taas puhitaan "järeämmistä" koukuista, silloin tarvitaan enemmän vahvistuksia.
Muistaakseni tuolla minun koukulla oli suosituskin vain joku 800kg, tai jotain sellaista.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Ei löydy asennusohjetta ei.
Taitaa olla duunin roskiksessa.
JOS mää sit viikon päästä pääsisin Keimolaan (Kesoelille), tarkoitu oli kyllä viikko sitten tulla kans, vaan pädi ajatti harhaan.
Uskokaa tai älkää poukkoilin Tuusulan ja hämeenlinnan teiden välissä pikkuteitä (tosi pikku, loppu Saabista maavara) ja päätin ajaa kotiin.
No oppia ikä kaikki aja vain nopein reitti, ei lyhin
Taitaa olla duunin roskiksessa.
JOS mää sit viikon päästä pääsisin Keimolaan (Kesoelille), tarkoitu oli kyllä viikko sitten tulla kans, vaan pädi ajatti harhaan.
Uskokaa tai älkää poukkoilin Tuusulan ja hämeenlinnan teiden välissä pikkuteitä (tosi pikku, loppu Saabista maavara) ja päätin ajaa kotiin.
No oppia ikä kaikki aja vain nopein reitti, ei lyhin
-
- "Viggen"
- Viestit: 535
- Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:55
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Pictogrammi ja pistoke
Itsellä on aikeissa asentaa tulevalla viikolla -93 CSE:hen koukku ja kysymys kuuluukin, onko tuossa vuosimallissa jo valmiina liitin, mistä voi ottaa virrat yleismalliselle pistokkeelle ?
Miten pictogrammi reagoi kun vaunu on kiinni perässä ?
TERO
Miten pictogrammi reagoi kun vaunu on kiinni perässä ?
TERO
Tero Wiheriäkoski / Kotka (SCF #1135)
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
Saab 9-5 SE Wagon 3.0t A -2000 (harraste, ei ajossa, myynnissä)
http://saab.jthima.com
Re: Pictogrammi ja pistoke
On se liitin jo ekoista vuosimalliesta asti valmiina, tai ainakin -87:ssa jo on.saabistinet kirjoitti:Itsellä on aikeissa asentaa tulevalla viikolla -93 CSE:hen koukku ja kysymys kuuluukin, onko tuossa vuosimallissa jo valmiina liitin, mistä voi ottaa virrat yleismalliselle pistokkeelle?
Ei mitenkään, koukkusähköt tulee piktogrammin ohi.Miten pictogrammi reagoi kun vaunu on kiinni perässä?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Saab 9000 CD vuosimalli 1990 on koukkua vailla. Motonetissa näyttäisi olevan 130:lla eurolla vetokoukku tarjolla, onko havaintoja millainen koukku on kyseessä?
Siis asentuuko suoraan valmiisiin reikiin? Tuleekohan siihen mukaan ohjetta tai sähkösarjaa?
Ei kellään olisi kuvia tai ohjeita vetokoukun asentamisesta CD saabbiin?
Siis asentuuko suoraan valmiisiin reikiin? Tuleekohan siihen mukaan ohjetta tai sähkösarjaa?
Ei kellään olisi kuvia tai ohjeita vetokoukun asentamisesta CD saabbiin?
Saab 9-5 Aero Sedan manuaali vm. 2006, 240 tkm, "Kulkee kun elukka!".
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Saab 9000 CD 2.0i vm. 1990, 323 tkm !!! (poistunut keskuudestamme).
Lelut: XC60, Toyota Corolla, Honda CBF, Honda SH300i
Mahtaako CD:n koukun asentaminen olla kovin erilainen periaatteiltaan kuin CC:n http://kotisivu.mtv3.fi/jus//9000CS95/i ... 8_3883.JPGRaser kirjoitti:Ei kellään olisi kuvia tai ohjeita vetokoukun asentamisesta CD saabbiin?
Hinauslenkki ja puskuri irti, koukku kiinni puskurin taakse, puskuri takaisin, koukun rauta hinauslenkin kiinnikkeeseen kiinni. Vahvikerauta varapyöräkotelon pohjalle jos kuuluu k.o. koukun varustukseen.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Juuri asensin koukun CD tonnariin, joten ei poikkee CC:stä juuri lainkaan...jus kirjoitti:Mahtaako CD:n koukun asentaminen olla kovin erilainen periaatteiltaan kuin CC:n http://kotisivu.mtv3.fi/jus//9000CS95/i ... 8_3883.JPGRaser kirjoitti:Ei kellään olisi kuvia tai ohjeita vetokoukun asentamisesta CD saabbiin?
Hinauslenkki ja puskuri irti, koukku kiinni puskurin taakse, puskuri takaisin, koukun rauta hinauslenkin kiinnikkeeseen kiinni. Vahvikerauta varapyöräkotelon pohjalle jos kuuluu k.o. koukun varustukseen.
Hieman ihmettelin kun osia oli niin paljon laatikossa, mutta kaikki sain kiinni.
Koukku siis Bosal... Ainut huono puoli on reikien porailu, ja muutama pieni
jippo joita joutui käyttämään pitkittäis tukiraudoissa (siis ne jotka tulee
molemmille puolille konttiin niillä puskurin neljällä ruuvilla), eli kaksipuoleista
teippiä että sain pysymään ne paikallaan sen verran ett pultit kiinni...
Sähkösarjan hain suoraan länsiautosta, se oli aika helppo homma ilman
asennusohjeitakin.
Ja näin arviolta aikaa kului tälläiselta "poropeukalolta" noin 3 tuntia
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988