Jakopäänketju: Motonet vai Speedparts
Jakopäänketju: Motonet vai Speedparts
Olisi jakopäänketjuremppa edessä kesällä (reipas 300tkm ajettu, edellisestä vaihdosta ei mitään tietoa) ja kyselenkin, että mitäs eroa Speedpartsin ja Motonetin paketeilla on? Speedpartsilla ainakin tulee ne rattaat mukaan, mutta kuinka usein ne kuluu, että tarviiko niitä edes vaihtaa? Motonetissä maksaisi ketju ja kiristin 90e ja Speedpartsilla korjaussarja 210e (sis ketju, kiristin ja rattaat). Kumpi kannattaa/pitää ottaa?
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
-
- "Hölösuu"
Jos vaihdat uuden ketjun, kannattaa uusia myös rattaat. Itse katselin viimekeväänä jakopään läpi, ja koska kiristin ei ollut tullut kovinkaan paljoa ulos ja jakoketjun hammaspyörät näyttivät hyviltä, uusin vain syville urille kuluneet ohjurit/laahaimet. Samalla tein tietysti jokaiseen 2.3litraseen kuuluvan perushuollon, eli heitin tasapainoakselin käyttöketjulla lähintä vesilintua. Siihen en osaa ottaa kantaa, kumman putkan ketjupakettia kannattaa käyttää, saattaa saada molemmista ScanTechin pussissa olevaa kamaa...
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Mulla on lähestulkoon uuden veroset rattaat ja ketju tallin perukoilla.
Laahaimet oli mulla aika loppu, metalli metallia vasten. Eli laahaimet kannattaa ainakin hankkia.
Jos on rahamiehiä, niin koko setti aina.
Laahaimet oli mulla aika loppu, metalli metallia vasten. Eli laahaimet kannattaa ainakin hankkia.
Jos on rahamiehiä, niin koko setti aina.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11