Termostaatti

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Termostaatti

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Haeskelin sopivaa aihetta sitä kuitenkaan löytämättä.

Yksinkertainen kysymys. Mikä on oikea astemäärä täyspaineen termostaattiin? Tarjolla on 89 ja 82 asteiset. Oma auto on Aero, jossa on hieman kutiteltu konetta. Olisiko tuo 82 järkevämpi kuitenkaan talvilämpöjä menettämättä vai 89? Ohjakkaas nyt oikeaan suuntaan.

Vastaisuuden varalle hakusanaksi myös termari.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11646
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

89
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

89 järkevämpi.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Kiitos jus!!


Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

mitäs haittaa tosta 82 on sitten kun sitä suositellaan? Näin kuumille kesäkeleille ja kun itse ajelen lähinnä lyhyttä kaupunki ajoa, suositeltiin 82 termaria ja sellaisen sitten ostin... pitäisi vielä vaihtaa... :)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

Sitä täytyis kysyä varmaan niiltä insinööreiltä jotka ovat koneen suunnitelleet.. Talvella sitten joutuu sen eteen luultvasti et moottori käy liian kylmänä ja sitten vaihdetaan taas termostaattia.. :lol: En vaan itse jaksais.. No tulee vaihdettua sitten nesteet samalla useammin..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Tasapaino akseli kirjoitti:Sitä täytyis kysyä varmaan niiltä insinööreiltä jotka ovat koneen suunnitelleet.. Talvella sitten joutuu sen eteen luultvasti et moottori käy liian kylmänä ja sitten vaihdetaan taas termostaattia.. :lol: En vaan itse jaksais.. No tulee vaihdettua sitten nesteet samalla useammin..
noh vaihdetaan toi ja katotaan talvella sitten mikä on tilanne :D
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Vastaa Viestiin