ajonestolaite taas ??
ajonestolaite taas ??
Voiko ajonestolaite mennä "jumiin" jännitteen tippuessa alas?
Eli ettei se aukeaisi avaimella vaan tarviis käyttää merkkiliikkeellä johdon perässä.
Eli ettei se aukeaisi avaimella vaan tarviis käyttää merkkiliikkeellä johdon perässä.
Viimeksi muokannut moksu, Ma Touko 01, 2006 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Näin vaan meni ,että käynnistyksenesto piti käyttää "tekissä" ennenkuin saatiin bensapumpulle jännite.
Auto on jo korjaamolla( kun oma äly ei riitä eikä tilat ) ja pumppu kuulema pöydällä
Walbro 8mm lähdöillä.
Jos nyt korjaamo sanoo ettei motonetin pumppu käy niin uskallanko varmasti inttää ,että käy kun viitsii vaan kasata ?
Auto on jo korjaamolla( kun oma äly ei riitä eikä tilat ) ja pumppu kuulema pöydällä
Walbro 8mm lähdöillä.
Jos nyt korjaamo sanoo ettei motonetin pumppu käy niin uskallanko varmasti inttää ,että käy kun viitsii vaan kasata ?
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
No nyt on taas tonnarissa sama ongelma ei lähde käyntiin.
Itse epäilen ,että taas on ajonesto päällä , toki voihan toi pumppu olla viallinen.
Nyt ei oo intoa tutkia asiaa , pitää yrittää viikolla.
Jos vika on taas tossa käynnistyksenestossa niin voiko sen esim.
Saabilla poistaa ?
On nimittäin aivan liian tehokas käynnistyksenesto kun kukaan ei saa käyntiin.
Tai sitten pitää vuokrata hallitilaa merkkiliikkeestä , johon illalla vie aina tonnarin ja sieltä satkulla kotiin.
Tulee siinä kauppareissuille matkaa kun kauppaan on kilometri ja sitten vie tonnarin 50 kilometrin päähän parkkiin , siltä varalta ettei taas aamulla käynnisty.


Itse epäilen ,että taas on ajonesto päällä , toki voihan toi pumppu olla viallinen.
Nyt ei oo intoa tutkia asiaa , pitää yrittää viikolla.
Jos vika on taas tossa käynnistyksenestossa niin voiko sen esim.
Saabilla poistaa ?
On nimittäin aivan liian tehokas käynnistyksenesto kun kukaan ei saa käyntiin.
Tai sitten pitää vuokrata hallitilaa merkkiliikkeestä , johon illalla vie aina tonnarin ja sieltä satkulla kotiin.
Tulee siinä kauppareissuille matkaa kun kauppaan on kilometri ja sitten vie tonnarin 50 kilometrin päähän parkkiin , siltä varalta ettei taas aamulla käynnisty.

9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Eiköhän siellä ole muisti kyrvähtänyt.
Koodit ja mitä niitä muuttuvia algoritmejä siellä onkaan - niin ne on muistilla, joka voidaan polttaa vain "sopivalla prommerilla"... löytyy siis merkkikorjaamolta /erikoisliikkeestä.
Jos tallennettu data häviää esim. akunkengän irroituksen yhteydessä, on muisti rikki. Mitään käsitystä ei itselläni ole mitä kaikkea pitää uusia, jotta systeemi saadaan kunnolla toimivaksi. helpointa tietysti olisi, mikäli kyseessä olisi erillinen muistipiiri, jonka voi vaihtaa.... ja sitte taas ohjelmoida uusiksi merkkikorjaamolla...
Useimmiten ajoneston viat johtuvat omista (eli entisen omistajan) viritelmistä, joilla on saatu poltettua jotain...
Koodit ja mitä niitä muuttuvia algoritmejä siellä onkaan - niin ne on muistilla, joka voidaan polttaa vain "sopivalla prommerilla"... löytyy siis merkkikorjaamolta /erikoisliikkeestä.
Jos tallennettu data häviää esim. akunkengän irroituksen yhteydessä, on muisti rikki. Mitään käsitystä ei itselläni ole mitä kaikkea pitää uusia, jotta systeemi saadaan kunnolla toimivaksi. helpointa tietysti olisi, mikäli kyseessä olisi erillinen muistipiiri, jonka voi vaihtaa.... ja sitte taas ohjelmoida uusiksi merkkikorjaamolla...

Useimmiten ajoneston viat johtuvat omista (eli entisen omistajan) viritelmistä, joilla on saatu poltettua jotain...
-------------------------8<----------->8--------
#1395
#1395