Turbossako vika?
Turbossako vika?
Missä lienee vikaa, kun ahtoputket ovat täynnä öljynsekaista tatinaa? Onko kenelläkään asiantuntevia arvauksia? Öljyä kuluu jonkin verran ja pikkuisen pölläyttelee toisinaan sinisempää savua, varsinkin paikallaan käyttämisen jälkeen.
Jos auto on vanhempaa kaliiperia, eikä putkia ole puhdistettu miesmuistiin ei autossa ole mitään vikaa.
Sinne vaan tihkuu hieman ja kerääntyy ajan mittaan. En huolestuisi (varsinkaan jos puhutaan vanhemmasta autosta).
Sinne vaan tihkuu hieman ja kerääntyy ajan mittaan. En huolestuisi (varsinkaan jos puhutaan vanhemmasta autosta).
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Turbohan se taitaa olla tiensä päässä, huolto tai vaihto parempaan auttaa tuohon pölläyttelyyn. Jos jaksaa ja viitsii niin löpöhuuhtelu ahtoputkille ja imusarjalle voisi olla paikallaan, samalla putsaa sitten tyhjäkäyntimoottorinkin.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Niin, riippuu siitä onko se töhnä tuoretta öljyä vai vähän vanhempaa pikku hiljaa kertynyttä puolikuivaa mössöä. Jos tuoretta paljon on ongelmia ihan selvästi, jos se on melko kuivaa niin pölläyttelee jostain muualta. Tod.näkt ohjurin kumet siinä tapauksessa.
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13