Eli toiminnasta. Kun virrat laittaa päälle ja sen pari sekuntia
palaa ja sitte sammuu. Siinä parin sekunnin aikanako se testaa,
että järjestelmä kunnossa?
No nyt ku saapi unohtui yhden yön yli ajamatta talliin niin kai
suuttui. Palaa ensin sen pari sekuntia ja pari sekuntia on pois
ja jää sitte palamaan koko ajan.
Onko muilla ku ollu ongelmia niin tehny näin että sen pari sek.
pois ja sitte jää palamaan? Näyttää, että on ollu myös niin jotta
joillain vilkuttaa valoa!? Voiko näistä päätellä mitään?
Joka tapauksessa kai on tekki reissu edessä, ei kai voi muuten
lakata palamasta? Kannattaako ennen käyntiä käytellä liittimiä
irti? Ikävä homma päästä niihin turvavyön panosten liittimiin.
SRS valosta
SRS valosta
SAAB on nautinto tien päällä
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 178
- Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:12
- Paikkakunta: Vantaa
Olen jo luovuttanut SRS:n suhteen
Valo palaa, musta teippi lampun edessä niin ei häiritse ajajaa. Vuodesta -94 AINA vuoteen -04 korjattiin/nollattiin vuosittain, ei mitään vaikutusta. Nyt nollataan ainoastaan katsastukseen mentäessä.
TYYPPIVIKA, JOTA SAAB EI HALUA TUNNUSTAA. PASKAN MÖIVÄT!
TYYPPIVIKA, JOTA SAAB EI HALUA TUNNUSTAA. PASKAN MÖIVÄT!
Jees mimmi siellähän se on kai käytävä. Mutta eikö oireiden
perusteella voi päätellä mitään(palaa jatkuvasti/vilkuttaa)?
Nääs meinasin , että eliminoida mahdolliset vikapaikat ennen
testeriä!? Onhan se 25e aina nollauksesta enemmän kuin kori
olutta!
Pitäiskö laittaa saapas seisomaan ku tuli ostettua Calibra 16V
(emännän sanoin Viagra) ns. kaikilla herkuilla mutta eipä ole
ilmastointia niinku saappaassa.
No kolmesta lapsesta jo isoin eli tyttö menee itse kouluun eli
kyllä pojat mahtuu viagran kyytiin tarhaan mennessä
perusteella voi päätellä mitään(palaa jatkuvasti/vilkuttaa)?
Nääs meinasin , että eliminoida mahdolliset vikapaikat ennen
testeriä!? Onhan se 25e aina nollauksesta enemmän kuin kori
olutta!
Pitäiskö laittaa saapas seisomaan ku tuli ostettua Calibra 16V
(emännän sanoin Viagra) ns. kaikilla herkuilla mutta eipä ole
ilmastointia niinku saappaassa.
No kolmesta lapsesta jo isoin eli tyttö menee itse kouluun eli
kyllä pojat mahtuu viagran kyytiin tarhaan mennessä
SAAB on nautinto tien päällä
Re: Olen jo luovuttanut SRS:n suhteen
9000 cs -94 kirjoitti:TYYPPIVIKA, JOTA SAAB EI HALUA TUNNUSTAA. PASKAN MÖIVÄT!

Kyllä mulla ainakin on nyt pysynyt puolisenvuotta pimeänä, ton ratin kytkentäyksikön ja ohjausboksin konkkien vaihdon jälkeen.

Pariinotteeseenhan sitä joutui 21€ pullakahveista maksamaan, vaan saihan poikakin siinä samaan rahaan pullat ja kaakaot.

Ja siitä vanhasta nauhakaapelistakin löytyi katkoskohta, kun pisti piirturin kiinni ja luppoaikana väänteli. Ja olihan siellä kupari lähes poikki kelmun sisällä ratinpuoleisessa mutkassa.

Mulla ainakin oli vikana tuo "kuluva osa" vikana joka kesti sen 300t pyöritystä. (mikään ei ole ikuista).