starttaa mut ei käynnisty!!!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
msp
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 08:13

Viesti Kirjoittaja msp »

nyt on korvessa taas käyty ja kun tein tuon sulakkeelta sulakkeelle jompin ni mittarivalot syttyivät mutta auto ei silti käyntiin lähtenyt.
jatkosuunnitelmissa on maanantaina käydä ostamassa uusi virtalukonpohja ja vaihtaa se jonka jälkeen toivon saabin taas käynnistyvän.

kiitos taas kaikille vinkeistä ja neuvoista.
msp
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 08:13

Viesti Kirjoittaja msp »

onks kellää hajua paljon se virtalukonpää maksaa?
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

VIRTALUKON POHJA SAAB 9000 --98
9000 Virtalukon pohja. . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48-8641 59.90

http://www.motonet.fi
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

msp kirjoitti:onks kellää hajua paljon se virtalukonpää maksaa?
Saabilla noin 80€
M*net noin 32€ jota ei ole ja noin 50€ niitä taitaa nykyjään ollakin.
Käytetty, mutta kenties parempi kuin uusi, kustantaa noin 10€ vaikka tuolta osat ja tarvikkeet osiosta.
PS. kaikki vm.85-98 käy mutta osta mahdollisimman vanha.
Niissä metalli on vielä metallia.
msp
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 08:13

Viesti Kirjoittaja msp »

nyt auto toimii
hain romuttamolta(20e) virtalukonpohjan jonka vaihdon jälkeen mittarivalot toimivat ja auto lähti käyntiin.

kiitos vielä kerran kaikille avusta
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

msp kirjoitti:nyt auto toimii
hain romuttamolta(20e) virtalukonpohjan jonka vaihdon jälkeen mittarivalot toimivat ja auto lähti käyntiin.

kiitos vielä kerran kaikille avusta
Onneksi olkoon. :)
Ja hyvä valinta tuo käytetty osa tossa asiassa (varsinkin puhdistettuna ja voideltuna), kun tuppaa nuo Saabilta ostetut uudet ja siellä vaihdatetut pohjat oireileen jo 1,5 vuoden päästä. :(
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5266
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Saabanisti kirjoitti:Ja sen jälkeen tarkasta pyöriikö bensapumppu.
Bensan saannin voi tarkastaa myöskin irroittamalla bensapaineen säätimeltä lähtevän paluuletkun, joku astia alle ja starttaamaan.

Itse kävin juuri perjantaina tuon episodin läpi kun tonnari ei lähtenyt käyntiin, bensaa sai, mutta kipinä uupui, joten sytkäkasetti meni vaihtoon. 200e Delta-auto iisalmi.

-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
kf3461
"Turbo"
Viestit: 298
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 08:41
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja kf3461 »

Jaska tais enstex haisyaa, missä vika piilee. tarinahan lähti suunnileen tähän tapaan, kun virta käännetään päälle, merkkivalot taulussa ei pelaa.......
Ilu
# 2018
0456713526 ja suapi soitella
Jope
-
Viestit: 4168
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Olikos tuossa M88 DI+APC-kytkistä?

Voitko heittää pdf:n johonkin jakoon uudestaan?
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja jus »

Jope kirjoitti:
Olikos tuossa M88 DI+APC-kytkistä?
Ei ole. Em. pdf on nyt tuolla: http://www.jus.liitin.net/SAAB9000sahko ... a87-88.pdf
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin