Ottaisin vastaan hyviä ohjeita madallusjousien asennukseen (pelkät jouset). Nykyisin alla olevat iskarit ovat hyvässä iskussa eikä madallustakaan tule liikaa, joten päätin säilyttää iskarit sellaisenaan. MItä tulisi huomioida, jotta hommasta selviäisi parhaiten. Peukalo ei ole keskellä kämmentä ja kunnon nosturihallikin löytyy omasta takaa.
Aurauskulman säädöt jätänkin sitten alan ammattilaisille työni jälkeen.
Mikäli joku tietää hyvät niksit erikseen etupäähän ja takapuolelle, niin aina parempi.
Kiitokset jo etukäteen vaivautuneille!
Ohjeita madallusjousien asennukseen 9000 vm93
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ainakin kunnon jousipuristimet on syytä olla, muuten on aika simppeli homma. Takapäässä kannattaa olla ABS-anturin johdon kanssa tarkkana, ettei mene vallan irtipoikki.
Madallusjousien kanssahan suositellaan niille sopivia iskareita, mutta eipä se ole niin justiinsa, jos vaan 10-20milliä madaltaa. Itselläni on 40mm madallusjouset ja vakioiskarit, alusta on näin kyllä jämäkkä, mutta isolla kädellä ajettaessa isommissa ulosjoustoissa huomaa, että ei ole iskari ihan optimialueellaan.
Madallusjousien kanssahan suositellaan niille sopivia iskareita, mutta eipä se ole niin justiinsa, jos vaan 10-20milliä madaltaa. Itselläni on 40mm madallusjouset ja vakioiskarit, alusta on näin kyllä jämäkkä, mutta isolla kädellä ajettaessa isommissa ulosjoustoissa huomaa, että ei ole iskari ihan optimialueellaan.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84