Saksan ihmeessä seuraavaa vikaa; välillä ei ota kierroksia kunnolla, kiekka mittari heittelee 500-2000 kierroksen väliilä siis mittari käynti ei.
Ei ota kierroksia. Välillä vika häviää kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen. Tänään sitten vaimo tuli töistä ja alusta vähän savusi , syyksi ilmaantui keski pönttö joka hehku ihan punasena ja käynti oli todella röpöttävää sillon kun otti kierroksia.vm-89 katilla.
Onko muuta neuvoa kun ajaa mahdollisimman syvään järveen.
Käyntihäiriö?
HIIN
on keskiputki ja takaputki vaihdettu muttei vika poistunut.Jatketaanko sillä tavalla että uusitaan osa kerrallaan ennenkuin vian aiheuttaja löytyy.
On jo uusittu tulpat,pyörijä,jakaja. Onko vuorossa sitten imm,kampiakselin asentotunnistin jne.
On jo uusittu tulpat,pyörijä,jakaja. Onko vuorossa sitten imm,kampiakselin asentotunnistin jne.
Ei
Ei ole päässyt tai viitsinyt ajaa niin pitkää matkaa vaillinaisesti käyvällä autolla.Vika on niinkuin sellainen että auton kierrokset heittelee 500-1500
välillä, ei tottele kaasua aivan kuin olisi kaasua päällä ja joku katkasijalla katkoisi virtaa huom mutu tunne.Völillä poistuu pahin kun sammutta auton ja käynnistää uudelleen, välillä ei mitään häiriötä käynnistäessä.
Voiko viallinen lamda anturi tehdä tuollaista,entä katti putki jota ei vielä ole vaihdettu, vai joku muu.
välillä, ei tottele kaasua aivan kuin olisi kaasua päällä ja joku katkasijalla katkoisi virtaa huom mutu tunne.Völillä poistuu pahin kun sammutta auton ja käynnistää uudelleen, välillä ei mitään häiriötä käynnistäessä.
Voiko viallinen lamda anturi tehdä tuollaista,entä katti putki jota ei vielä ole vaihdettu, vai joku muu.