CS:n ylipainekytkin
CS:n ylipainekytkin
mitenkäs tuossa CS.ssä on toteuttu tuo ylipainekatkaisu? miettiny vaan kun tuo tonnari kiihdytyksessä alkaa pätkimään ja rykimään.
tosin meinaan että vaihdan uuden imusarjan tiivisteen. Mutta jos ensin sitä tutkisi tuon ylipainekatkaisun.
tosin meinaan että vaihdan uuden imusarjan tiivisteen. Mutta jos ensin sitä tutkisi tuon ylipainekatkaisun.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ei ole erillistä mekaanista katkaisinta, DI/APC softassa on painerajotin, joka komentaa LH-jettiä katkaisemaan bensansyötön liian kovilla paineilla.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Erillinen paineanturi koneen kuormitusta määritettäessä on tosiaan korvattu (vm 91->) imuilman lämpöanturilla ja kaasuläpän asentoanturilla. Siitä se DI/APC sitten ynnäilee, että milloin olisi syytä hillitä menoa.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Tyhmä kysymys: oletko koittanut varmasti-ehjällä DI-kasetilla? Temppuileva kassu kun aiheuttaa juuri rykimistä ja pätkimistä kovemmilla ahdoilla.
Sekä 2.0T NG900 että tuo 97-Aero rykivät keltaisen ja punaisen rajalla, ts. vakioahdot "tapissa". Hiukan kun helläsi niin, että ahdot vain putosivat keltaisen puolelle, meno maistui taas.
Sekä 2.0T NG900 että tuo 97-Aero rykivät keltaisen ja punaisen rajalla, ts. vakioahdot "tapissa". Hiukan kun helläsi niin, että ahdot vain putosivat keltaisen puolelle, meno maistui taas.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Ettei olis mankkuvenassa sanomista? Mankkuvena falskaa, tulee yliahtoa, kone huomaa nakutusta ja rajoittaa menoa. Mulla ollut samanlaista ongelmaa ja korjaantui hetkeksi toisella mankkuvenalla. Nyt taas käytettynä ostettu mankkuvena on yhtä rikki kuin edellinenkin: piikkaa 1.3-1.5bar (asteikollinen mittari asennettu), rytkyttää keltasen ja punasen rajalla sekä tuntuu todella ahtaalta meno.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82