Mankkuko (taas)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Kurko
"Hölösuu"

Mankkuko (taas)

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Eli tuo hiukan piristetty jubi rupesi oireilemaan tässä jo kuukaus takaperin.
Rupesi hiukan rankemmassa kiihdytyksessä seilaamaan aahdot väliä 1,5-1,0bar. (ennen pysynyt vakiona 98:lla 1,3bar ja 95:lla 1,2bar tasaiseen) :)
Vaan tuo seilaaminen vissiin aiheutti tonkin, kun Porvoon motarilla kiihdyttäessä 50-140km/h tuntui ekaksi jotta tuo jakke vieressä soittaa torvee, vaan sama ääni seuraavan tietyö jälkeen ja vieressä oli volkkari. :)
No nyt on menty takaisin peruspaineille (varmuudenvuoksi), kun noita fuel cutteja ei viitsisi ainakaan asiakas kyydissä montaa ottaa.
Eli siis kulkine pitää ton kalibroidun turbo/apc mittarin mankun johto irti noin keltaisen puolessa välissä, eli 0,4-0,5bar, johto kiinni ja mittari heiluu punaisen alalaidasta ylälaitaan ja joskus hiukan ylikin. :D
Beamexsin mukaan mulla tuo punainen mulla loppuu tasan 1,5bar ja mittari oli lähes vaakatasossa kunnes nyykähti. (Ja kyllä lähti) :D . Siihen asti.

Eli mistähän löytyisi kestävä ja toimintavarma mankku, kun ainakaan tämä valmistuserä mikä mulle on osunut ei tunnu kestävän kuin viikon tai pari, no tää yksilö on kestänyt jo lähes vuoden. :D
Vastaa Viestiin