olisin tiedustellut että minkä kokoisia ovat nuo "kannen" kuusiokolo ruuvit vai ovatko ne torx ruuveja, eli tarkoitan sitä joka on moottorin päällä se kansi
jonka alla tulpat ovat
pitäis myös kehitellä
pakoputki autoon.
tarvitseeko hitsailla, vai miten putki mahtaa
olla
eli etuosaa menee vielä mutta loppuputki, pöntöt ovat menossa vaihtoon
varmaan kannakkeetkin kannattaa vaihtaa..
motonetin putket ovat vissiin passeleita
auto on siis vm-88 16 venttiilisellä koneella,
ruuvien sopivuus, pakoputken asennus....
Tonnarin kanssa et pärjää ilman Torx-avaimia, hommaa vaikka Bilteman sarja tai vastaava: http://tinyurl.com/ltgfg
Pakoputken liitokset on laippaliitoksia, jotka saattavat olla mukavampia avata kuin muhviliitokset. Ei pitäisi tarvita hitsata. Bosalin 88-putkikuvasto: http://tinyurl.com/qw9xu
Tonnari on aina 16-venttiilisellä koneella. Turbo vai ei?
Pakoputken liitokset on laippaliitoksia, jotka saattavat olla mukavampia avata kuin muhviliitokset. Ei pitäisi tarvita hitsata. Bosalin 88-putkikuvasto: http://tinyurl.com/qw9xu
Tonnari on aina 16-venttiilisellä koneella. Turbo vai ei?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
ei turbo...
kiitos vastauksista.
huomasin joo ettei pärjää ilman torx sarjaa...
autoni ei oo turbolla.
vm-88 cc
huomasin joo ettei pärjää ilman torx sarjaa...
autoni ei oo turbolla.
vm-88 cc