Heips!
Hankin sitten taas tonnarin, kun tuli kakkosauton tarve ja kylla kannatti!!! Taalla englannissa tonnarista ei tarvi maksaa juuri mitaan. Itse ostin 9000 cd -92 ja ajettu vaan 121000 mailia eli noin 190000km..
Pelaa kuin unelma "paitsi".. kiekkakello ei toimi ja ajotietokoneen kaikki lamput pimeena + kattoluukku ei aukene kokonaan... Helppia siis kaipaisin ennenkuin alan turhaan purkaan liikaa..Hinta oli siis 300£ eli n. 420 ekua... Onko kallis... sisaltaa vuoden M.O.T. eli katsastuksen ja 6 kuukauden verot.. yritan laittaa oheen pari kuvaa jos onnistuu.. Ei onnistunut toi kuvan liittaminen eli miten se toimii????????????[/img][/code]
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
jep 300£ oli hinta ja malli sii 2.3 turbo CD hammastelin sita et tonnarit on taalla aivan ilmaisia. Taalla vastaavasti pikku autot suhteessa kalliimpia kun vakuutukset niin paljon halvempia, mut ei ton tonnarin vakuutukset ainakaan mun mielesta kalliit ole.
Lähes ilmanen tonnari!!! Jos joku tolla hintaa tarjois suoraan, nii tulis toinenkin tonnari pihaan vaikkei sille käyttöä olekkaan!
Nätin näkönenkin kuvissa!
Kiekkakellosta en osaa tarkemmin sanoa, enkä kattoluukusta, mutta ajotieturin (EDU, olettaen että tarkoitetaan sitä mittaristossa olevaa), nii siinä joudut ainakin kojetaulun avaamaan, ja mittariston irrottaan. ei ole mikään mahoton työ. Ne lamppujen mallit kannattaa selvitellä mitkä sinne kuuluu, Saab näet kiskoo sitten sellasen sikahinnan polttimoista kantoineen, että ei kannata edes vaivautua kysymään. (tod näk myös englannissa)
valitettavasti en nyt haulla onnistunut löytämään polttimoiden tyyppiä (löytyi vain DCC/SCC:n polttimotyypit)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Mimmi kirjoitti:Minkä takia koneeseen tulee tälläinen: Welcome to MSN Communities! Please sign-in with your Passport account. ja yläpalkissa lukee: MSN UK.
Kun kerran kaikki valot pimiänä ja kiekkamittarikin yössä, niin voisi olla vain sulake palanut tai jokin johto irti/oikosulussa tms... jos ei sulake niin mittaristo irti ja tarkistamaan, josko se edellinen mittarinruuvaaja olisi unhottanut jonkun piuhan irti..
kaikki muut valot toimii mittaristossa mutta ajotieturi on pimeena... mut tiedan et ajotieturi toimii , koska aurinko kun paistaa sopivasti mittaristoon niin silloin nakyy kaikki lukemat tieturissa... kiitoksia vastauksista mut toi kiekkakello mua hammastyttaa kun kaikki johdot nayttas olevan kiinni mut ei minkaanlaista varahdysta viisarissa...hehh
Just joo mulla tuli tosiaan vast kun yritin tuota ekaa kuvaa avata.