Naapuri yllätti puskista (toinen tonnari tilalla nyt)
niin paitsi, että saabin turvallisuusajattelu on näköjään tuottanu tulosta... äkkiseltään ihan ok, mutta koripenkin kautta tuo tonnari, ennenku liikkuu.. samalla lailla tuo tonnari näyttää niiaavan peräänajossa kuin satkukin... uutta autoa kehiin.. järkevästi tuosta ei enää koria tehdä. nipponiin vaihdetaan varmaan koko keula, ja hyvä tulee..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
Onneksi kyseessä oli vaan ns. perus tonnari eikä ilmeisesti kovin paljon laitettu edes, varmaankin aika helppo löytää sille korvaaja
Mutta tosiaan samaan tyyliin näyttää nitkahtavan kuin eräs peräänajettu satku jonka ostin varaosiksi. Sen kohdalla vaan heräsi kysymys että olisiko koko auto säilynyt ehjänä ellei olisi ollut ihan totaalisen mätä. Se oli siis niin mätä että takapenkin alta oli koko auto suurinpiirtein poikki ruostunut niin mikäpä sitä peräkolarissa enää kasassa pitäis.
Noinkohan oli tonnarissa enemmän tai vähemmän samaa vikaa (ainakin takakaaressa näkyy ihan selvä ruostereikä) ja mikähän mahtaa olla turvallisuus nykyään jos perään tullaankin vähän lujempaa...
Mutta tosiaan samaan tyyliin näyttää nitkahtavan kuin eräs peräänajettu satku jonka ostin varaosiksi. Sen kohdalla vaan heräsi kysymys että olisiko koko auto säilynyt ehjänä ellei olisi ollut ihan totaalisen mätä. Se oli siis niin mätä että takapenkin alta oli koko auto suurinpiirtein poikki ruostunut niin mikäpä sitä peräkolarissa enää kasassa pitäis.
Noinkohan oli tonnarissa enemmän tai vähemmän samaa vikaa (ainakin takakaaressa näkyy ihan selvä ruostereikä) ja mikähän mahtaa olla turvallisuus nykyään jos perään tullaankin vähän lujempaa...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Tarkastaja oli pitkälti samaa mieltästara kirjoitti:tuhtia kettinkiä vaan sakkeleilla puskurinkorvaan ja männyn ympärille. sitten usvaa putkeen ja säätö alkaa....
edit: saa muuten suositella Porin alueelta hyvää kolarikorjaamoa joka arvioitsisi että mitä tulee maksaamaan toi laitto. Paljon tietty
edit2: oli tarkastajan mukaan kuudes kerta kahden vuoden sisään kun ko. naisen törttöilyjä korvaillaan...
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Keino se on tuokin saada uusi pirssi alle määräajoin... vaihtelua sano!Mawerick kirjoitti:
edit2: oli tarkastajan mukaan kuudes kerta kahden vuoden sisään kun ko. naisen törttöilyjä korvaillaan...
Ja pappa betalar... taitaa kasko tulla halvaksi ja maksaa ittensä takasin moninkertaisesti.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Joo... ilmeisesti on vielä 3-4 sellaista kertaa mitkä on hoidettu rahallaMacTurbo kirjoitti:Se töppäilyjen pisteytysjärjestelmä kehiin...... ja äkkiäMawerick kirjoitti:edit2: oli tarkastajan mukaan kuudes kerta kahden vuoden sisään kun ko. naisen törttöilyjä korvaillaan...
Enivei, soittivat tänään Pohjantähdestä ja valittelivat että kestää vielä jonkin aikaa, pitää kuulemma kiirettä. Tiedä sitten mitä tekevät, kai siinä kahvinkeitossakin saa aikaa kulumaan...
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Tulos: tarjosivat 1600e mutta tingin sen 1800e+seisontakorvaus eli 1926e ja auto jää mulle.
Kai sillä jonkin saa tilalle
Kai sillä jonkin saa tilalle
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Mistäs vakuutus yhtiö nykyään katsoo käytettyjen autojen hinnat?Mawerick kirjoitti:Tulos: tarjosivat 1600e mutta tingin sen 1800e+seisontakorvaus eli 1926e ja auto jää mulle.
Kai sillä jonkin saa tilalle
Ennen selasivat keltaistapörssiä...
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Niin tekivät myös ainakin viime vuonna satkun mentyä lunastuskuntoon. Tosin selaaminen tapahtui internetin välitykselläkovasuo kirjoitti: Mistäs vakuutus yhtiö nykyään katsoo käytettyjen autojen hinnat?
Ennen selasivat keltaistapörssiä...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ja tässä korvaaja... http://s7.photobucket.com/albums/y291/M ... 77/9000TA/
Model year
1989
Model series
Turbo
Body style
5-door Combi-Coupe
Airbags
Not specified
Engine
B202 with intercooler (2.0l turbo)
Transmission
4-speed automatic
Built at
Nystad (Uusikaupunki), Finland
Model year
1989
Model series
Turbo
Body style
5-door Combi-Coupe
Airbags
Not specified
Engine
B202 with intercooler (2.0l turbo)
Transmission
4-speed automatic
Built at
Nystad (Uusikaupunki), Finland
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Täytyy sanoo, että ei varmasti loppujen lopuksi harmita yhtään!?Mawerick kirjoitti:Ja tässä korvaaja... http://s7.photobucket.com/albums/y291/M ... 77/9000TA/
Model year
1989
Model series
Turbo
Body style
5-door Combi-Coupe
Airbags
Not specified
Engine
B202 with intercooler (2.0l turbo)
Transmission
4-speed automatic
Built at
Nystad (Uusikaupunki), Finland
Todella hyvän näköinen tonnari. Paljonko tolla on muuten ajettu?
Ja vielä made in SUOMI!!!
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988