Moikka!
Olisiko kellään Joensuun seudulla laitteita vikakoodien lukuun?
Saabas on alkanut tekemään kovassa kiihdytyksessä kunnon rytkäytyksiä, luultavasti niitä "fuel cutteja"
Jospa sieltä saisi ongittua jonkun virhekoodin.
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
Haiskahtaa magneettiventtilivialta. Kokeile ottaa mankuvenan piuha irti ja sitte kiihdyttelyä. Jos oireet jatkuvat, niin mankuvena jumittaa. On toki muitakin vikamahdollisuuksia, mutta tuo on helppo testailla ilman koodilaitetta(eipä siitä taida edes jäädä vikakoodia). Tai sitte joltain kaverilta lainaan varmasti toimiva manku ja testausta.
Jos ei ongelma selviä niin tiedän paikan missä se selvitetään, ei ilmaiseksi muttei Hartikaisen hintojakaan pyydä(tiedät ehkä itsekkin). Lupaa mainostamiseen en ole pyytänyt, joten jatkuu yv:nä jos on tarvis.
Harmi vaan, ettei noista "fuel cuteista" jää tonnarissa mitään jälkeä diagnisoitavaksi.
Ja jos jää, minäkin olen kiinnostunut.
Eli eikönän tuo mankun vaihdolla parane, kuten G-mies jo kirjoittelikin.
Kurko kirjoitti:Harmi vaan, ettei noista "fuel cuteista" jää tonnarissa mitään jälkeä diagnisoitavaksi.
Ja jos jää, minäkin olen kiinnostunut.
Eli eikönän tuo mankun vaihdolla parane, kuten G-mies jo kirjoittelikin.
Paikallisesta merkkiliikkeestä yritin aikaa varata vikakoodien lukuun, mutta ei löytynyt sopivaa ajankohtaa.
Samalla kysäisin näistä "fuel cuteista".....kuulemma useasti on vikana happitunnistin??
Magneettiventtiilit hajoavat kuulemma harvemmin??
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
tontur kirjoitti:Samalla kysäisin näistä "fuel cuteista".....kuulemma useasti on vikana happitunnistin??
Magneettiventtiilit hajoavat kuulemma harvemmin??
Heh, taitaa mankuvenat paukkua aika lailla useemmin, kuin lambda... ja millähän logiikalla saadaan ylipaineesta johtuva fuel-cut johtumaan Lambdasta? Jos joku mulle tämän selvittää, niin olenpahan sitten taas yhtä asiaa viisaampi.
tontur kirjoitti:Samalla kysäisin näistä "fuel cuteista".....kuulemma useasti on vikana happitunnistin??
Magneettiventtiilit hajoavat kuulemma harvemmin??
... ja millähän logiikalla saadaan ylipaineesta johtuva fuel-cut johtumaan Lambdasta?
Matti
Käänteisellä logiikalla tai naisen logiikalla, take your pick.
Uskomattoman ammattitaitoisen kaverin kanssa olet tontur päässyt juttelemaan
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
No joo....eiköhän se ole kuitenkin mankku. Kyselin Saksasta noita magneettiventtiilejä n. 60 eskoo siellä
Taidan tilata niitä repullisen ja käydä myymässä merkkiliikkeisiin
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
Katsotaan millainen tulee, yhden jo tilasin....
Jos on oikea, tilaan niitä reilusti. Niille varmaankin löytyy ottajia, jos hinta on tosiaankin n. 60 euroa.
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526