Ootko tarkkaillu mittaria että heittääkö ahdot liian korkealle?
Toinen ongelman aiheuttaja jos ahdot pysyy normaalina voisi olla tuo DI.
Vikakoodin luku
Ahdot tahtoo nousta ajoittain punaisen alueen loppuun saakka. Ei tosin joka kerta. Normaalisti punaisen alueen puolivälissä, josta alkaa pikkuhiljaa tippua punaisen alueen alkuun.hasha kirjoitti:Ootko tarkkaillu mittaria että heittääkö ahdot liian korkealle?
Toinen ongelman aiheuttaja jos ahdot pysyy normaalina voisi olla tuo DI.
DI on uusi ja on kokeiltu myös toisella uudella sytkäkasetilla.
Bypass venttiilin vaihdoin metallikalvoiseen, entinen oli muovikalvoinen.
Myös tulpat on vaihdettu.
Täytyy vain odotella uutta magneettiventtiiliä.
Tänään katottiin ISAT:lla virhekoodit, antoi virheen 675B0
Luultavasti?!: "ETC ohjausyksikkö kalibrointi keskeytetty tai tekemättä"
Tietäisikö joku miten kalibrointi suoritetaan?
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
Eihän tuo vaan johtus siitä TSC:n räpeltämisestä(ajonaikana)tontur kirjoitti: Tänään katottiin ISAT:lla virhekoodit, antoi virheen 675B0
Luultavasti?!: "ETC ohjausyksikkö kalibrointi keskeytetty tai tekemättä"
Tietäisikö joku miten kalibrointi suoritetaan?
Miltäs uudet tukivarrenhelat tuntu?
Muutuiko täristys rasvoilla?
Ja, ja...mites muuten menee
Eiköhän tuo kannata odotella (varsinkin jos tohonhintaan saa ) eli mistä tilasittontur kirjoitti:Täytyy vain odotella uutta magneettiventtiiliä.
Eli mulla tuo beamexsillä kalibroitu turboviisari näyttää valkoisen tapissa -900g vaakkumia val/kel on 0bar kel/pun noin 0,95kg ja pun loppuu tasan 1,5bar. eli noita "cutteja" tulee jos menee punaisen yli mikä taas melkoisella varmuudella johtuu mankun toimimattomuudesta.
Morjens!CDTA kirjoitti:Eihän tuo vaan johtus siitä TSC:n räpeltämisestä(ajonaikana)tontur kirjoitti: Tänään katottiin ISAT:lla virhekoodit, antoi virheen 675B0
Luultavasti?!: "ETC ohjausyksikkö kalibrointi keskeytetty tai tekemättä"
Tietäisikö joku miten kalibrointi suoritetaan?
Miltäs uudet tukivarrenhelat tuntu?
Muutuiko täristys rasvoilla?
Ja, ja...mites muuten menee
Hyvin menee, mutta menköön
Powerflexin puslat on todella hyvät, ei vetele kovemmassakaan kiihdytyksessä!
Virhekoodit luettiin ja nollattiin, jonka jälkeen testilenkki ja kyseinen virhekoodi tuli uudestaan....
Täristys vedättäessä lieveni, muttei loppunut kokonaan.
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
Eiköhän tuo kannata odotella (varsinkin jos tohonhintaan saa ) eli mistä tilasit
Tilasin auton myyjältä Saksasta. Normaali hinta on luultavasti sielläkin hiukan kalliimpi, mutta myyjä lupasi antaa tuolla hinnalla....kokeilen saada niitä repullisen, jos se nyt on oikeanlainen. Ei ole varma, kun on tuo "pieni" kielimuuri
Tilasin auton myyjältä Saksasta. Normaali hinta on luultavasti sielläkin hiukan kalliimpi, mutta myyjä lupasi antaa tuolla hinnalla....kokeilen saada niitä repullisen, jos se nyt on oikeanlainen. Ei ole varma, kun on tuo "pieni" kielimuuri
9-3 1,9 TiD -08 (myyty)
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526
9-3 2,2 Tid -99 (myyty)
9000 Aero -95 performance by Hirsch (myyty)
9000 CS 2.3T -98 (myyty)
900 2.1 16v -93 (myyty)
#2526