Tuuletusräppänä (tai sen nämiskä)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Tuuletusräppänä (tai sen nämiskä)

Viesti Kirjoittaja taunu »

Keskimmäisen tuuletusräppänän sulkijanämiskä tekee seuraavaa: Kun avaa sen räppänän ja laittaa puhaltimen täysille,se räppänä sulkeutuu eli on siis löystynyt.
Kysymys:Mitä teen,jotta saan sen taas toimimaan oikein?
Ja miten se tapahtuu? :roll:
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Sitäkö ei voi korvata millään?
Ees roudarin teipillä? 8O
Onkos Mimmillä hinta arvioo tollaselle?
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Jotkut on purkaneet sen ja leikanneet pari palaa paperia läpän ja suutinrungon väliin, siis sinne mistä läppä on saranoitu runkoon.

Minä käytän vanhemmassa tonnarissa Jus:n auton edellisen omistajan jekkua, eli olen työntänyt kynän ritilästä sisään pitämään läppää auki. (en ole jaksanut pelkästään tuon vian takia aukoa kojelautaa)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

musta taas tuntuu, että tuossa mun tonnarissa on se räppänän mekanismi hampailta sivussa. eli kiinnipäin väännettäessä on kiinni jo paljon ennemmin kuin väännin on nollilla, ja auki väännettäessä ei aukea täysin.. sillon ainakin se oma puhallus kääntää läpän heti kiinni. tietenki varmaan myös se jousi huonona, mutta tuokin edesauttaa.. paljonko tuota joutuu purkamaan, että saa käsiin?
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Kojelaudan kansi irti, eli a-pilariverhoilut ja kaiutinritilät pois ja sitten kansi pois.

Siinähän se möllöttää ihan hollilla sen jälkeen.. Saatat joutua ruuvaamaan ilmaputken irti ennenkuin pääset irroittamaan tuota suutinboksia.

Minun CC:ni edellinen omistaja oli saanut huomata käytännön kokemuksesta, että se ei tule ulospäin sieltä pois. Keskiräppänän reunus ihan ruuvarin jäljillä kun sitä on yritetty kammeta väärään suuntaan ulos.. Huoh.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Näillä lähdetään ja katotaan mitä tulee! :lol:
Pitääpä ettii uus systeemi jostai...
Kiitos vaan näistä. :!:
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
Vastaa Viestiin