Onkos tuota JT3" putkistoa nyt kahdella erilaisella db:llä? Ostin tollasen putkiston ja vanhassa putkessa katti on kiinni db:ssä ja tässä uudessa katti on vasta db:n jälkeen. Näyttäs että tuo katti tulee eri kohtaan kun mitä tuossa alkuperäisessä putkistossa.
Mimmi kirjoitti:Ei, vaan orkkiputkia on 2:lla kissanpaikalla.
Onko saabissakin käytetty niin sanottua esikattia esimerkiksi MB:n tapaan? Pienenpi katti lähellä pakosarjaa, joka lämpenee nopeammin toimintalämpötilaan ja sitä kautta tuo saasteettomamman auton... ?
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Viime kesänä vaihdettii yksi koneen kannake ku oli murtunut, ja samalla meni mottorikumit uusiksi. Eli kone ei näköjään ole ihan " orkkis" paikalla. Pitää tutkia mistä tarkallee kolisee , jos voisi jotain asialle tehdä...?
Oli sen verran kivaa toi putken asennus että päätin tehä saman uusiksi tänään. Elikkäs purin tutken tohon db:hen asti ja kasasin uudestaan Ei menny ekan jatkon kohdalla liitos perille asti. Jäi tuo putken pää niin hauskasti törrölleen. Eihän tuo tainnu olla ku jonku 3cm mutta kuitenki. Muuten nyt ihan ok, mutta tuolta akselin ylityksen kohdalta ottaa jossain vaiheessa kiinni johonki ku rämisee tietyillä kierroksilla. Tarvii varmaan huomenna vielä vähän säätää
Lienee kaksi vaihtoehtoa... 1. DB:n muodonmuutos... vai pystyisikö kääntämään laippaliitoksesta johonkin suuntaan? 2. Rakenteen muodonmuutos. Toteuttaa sen kumpi on helpompi.
Kenties putki alkaa kolinakohdastaan kulumaan/ruostumaan? ...tai sitten ei.
Vähän uppia, olisin ostamassa tuota JT3:sta. Kuuluuko siihen valmiiseen pakettiin siis DP + 2 kattia? Vai mikä olisi järkevin ostos hintaan nähden, kuitenkin 3t koko matkalta.