9000 vm 88, takanavan tyyppi?, ei hyvä!!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
c.palus
"Kaasari"

9000 vm 88, takanavan tyyppi?, ei hyvä!!

Viesti Kirjoittaja c.palus »

Moro, onko kukaan kuullut etta takanavassa olisi jotain poikkeavaa ruotsimallissa verrattuna suomimalliin. mulla takanapa/laakerihässäkkä menee vaihtoon ja olisi hyvä tietää että käykö esin motonetin napa sekä suomi että ruotsimalliin, mun kiesi tuotu joskus ruotsista.

Mistä kannattais kysellä ettei mee asennukset ihan reisilleen...

Nii sit vielä et tuota ym. osaa tilaa niin saako auton valmistusnro:lla (rekisteriootteessa) varpilla oikeet vermeet

Kylläpä tulikin tietämätön olo... :oops: :roll:

Joo, nyt runttasin Fag:n laakerin akselille, sanoivat liikkeessä että anna mennä vaan...ja kas per...jarrukilpi (tai sen jäännökset) tuli vastaan, alkuperäisen naparungon ja jarrukilven väliin jäi parin millin rako eli laakerin "keskiakseli" takaosasta
on hieman ulkoneva itse navan rungosta. Liikkeessä mulla oli vanha matkassa mut myyjät sano et ei tartte välittää tuosta pienestä eroavaisuudesta. Antakee apuja tai ees nro josta vois kysellä...Kts
peksu9000
"Kaasari"

laakeri

Viesti Kirjoittaja peksu9000 »

Mo ! Mulla vähän samanlainen kokemus; Uus laakeri Motonetista ja paikalliselle Tebarille vaihtamaan. Laakeris mukana semmonen tosi ohut prikka joka jätettiin pois "eihän toi voi mitään vaikuttaa, noin ohut". No napa kiinni ja kuin ollakkaan eipä pyöri, kokeiltiin sit sen prikan kans viel ja pelitti. Liekkö samasta asiasta kyse ?
c.palus
"Kaasari"

Re: laakeri

Viesti Kirjoittaja c.palus »

peksu9000 kirjoitti:Mo ! Mulla vähän samanlainen kokemus; Uus laakeri Motonetista ja paikalliselle Tebarille vaihtamaan. Laakeris mukana semmonen tosi ohut prikka joka jätettiin pois "eihän toi voi mitään vaikuttaa, noin ohut". No napa kiinni ja kuin ollakkaan eipä pyöri, kokeiltiin sit sen prikan kans viel ja pelitti. Liekkö samasta asiasta kyse ?
Jaa-a, tosiaan jollakin prikallahan mä oisin voinu välttyä ton jarrukilvenrippeiden hajoittamiselta, parin millin prikka navan ja olkavarren väliin...Oiskohan kestäny. Kummankaa (motonet, fag) navan mukana ei kyllä mitään prikka tullut. Noh, napa paikallaan ja pyörä pyörii... katellaan sit uusiks ku inssi käskee korjauttaa ne haperot ja typerät jarrukilvet, ny sinne ei niitä kyllä kiinni saa ainakaan niinku alkuperäset... :P
Vastaa Viestiin