Tiedän että tuossa hieman hämärtyy cruisen pääperiaate mutta jää ainakin pahempi nopeuden heijaus pois.
Ja itse kaasua polkien saa enempi ahtojakin käyttöön kuin cruisella jolla jäädään peruspaineille(tosin topiikin aloittajalla kaiketi aina vain peruspaineet käytös).
Ja taitaa toi pieni kiihdytys tasaisella säästää lootaa verrattuna mäessä kiihdyttämiseen.
En kyllä keksi mitään syytä miksi lpt olisi parempi vetohommissa, sehän on ihan kaasujalan asennosta kiinni onko täyspainesella samat tehot käytössä kun lpt:llä, noh ehkä sitä tulee paremmin ennakoituu mäet ja vastaavat kun tehoa on vähempi käytössä.
Itsellä ei ole juuri vaunun vedosta kokemusta mutta traileria ja tavallista kärriä on tullu kiskottua melko paljon saabeilla ja muilla.
Takapään puslien ja jousituksen kunto tuntuu olevan kaikista ratkaisivammassa asemassa, pienikin väljä tuntuu kertautuvan.
No traileria vedän jokatapauksessa ennemmin 50heppasella takavetosella diisselipakulla jossa ei normi ajo-ominaisuuksista ole tietoakaan kuin saabilla, tietty asuntovaunukäytössä kilsoja tulee niin paljon enempi ettei toi tule kysymykseenkään.
Itse ei ole tullu koskaan aisapainoihin perehdyttyä vaan oon koittanu kattoo että auto olis kohtuu suorassa.
Eli topiikin aloittajallekin vois auttaa jos siirtäis kamat autosta vaunuun, omat sabat on ainakin tosi ikävii ajaa jos kova keulinta päällä, ei mee niin yhtään suoraan. Tietty liian takapainoinen kuorma on jo vaarallinen, tulee äkkiä hinurista matkustaja. Arvatkaa mistä tiedän.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
180 astetta kuivalla asfaltilla 7metrin kuorman kanssa, onneksi vastaantulija oli valppaana ja kuorma kunnolla sidottuna.
Kävi muutenkin melko munkki kun kärry ei ees menny linkkuun ja rikkonu mitään.