9000 Sammuilee

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Iva Olvikoff
"Koeajolla"

9000 Sammuilee

Viesti Kirjoittaja Iva Olvikoff »

Minulla on vm.89 ysitonninen ja tänään auto jatkuvasti pysähteli maantieajossa. Moottori sammui silmänräpäykseksi ja lähti uudelleen käyntiin. Tätä toistui jatkuvasti koko 20 km matkan ajan.

Yhdessä vaiheessa ei enäää lähtenyt uudelleen käyntiin, mutta kun pysähdyin niin lähti kerralla startista käymään.

Sähkövika? Kondenssivettä tankissa?
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Onko suorasytkä (DI), vai "perinteinen" jakajalla varustettu? Jos on DI, niin saattaa kasetti vedellä viimeisiään, ennen kuin laskee "toimintasavut" pihalle...
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jani
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jani »

Toinen vaihtoehto vois olla sammuilemiselle että polttoainepumppu vetelee viimeisiään . Laita autostasi tietoja niin eiköhän päästä pidemmälle vian etsimisessä.
9000 automaatilla
"Hölösuu"

Meillä...

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

...teki edellinen tonnari vähän samantyyppisiä oireita. Vika oli kai viimekädessä HALL -anturissa. ("Reikälevy" joka päästää kolon kohdalle sattuessa sytkän läpi...?)

Autossa tosin ei ollut DI:tä (ei koneessa eikä ratissa :P ), joten sen oireilusta en tiedä.
Iva Olvikoff
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja Iva Olvikoff »

Auto toimi yli viikon ilman oireita. Tänään taas sammui muutaman kerran. Auto on suorasytkä.

Täytynee tutkia polttoainepumppua ja anturia. Mistä tämä HALL-anturi löytyy?
toofast
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja toofast »

Mites olis aic/iac kumpi se nyt onkaan....koska mulla se sammuu ku esim tullaan liikenne valoihin ja nostaa kaasun. En oo viel tehny asialle mitään
muutakun puhdistanut ton venan.

mulla rupes tekee tota sen jälkeen kun ilmamassamittari oli vaihdettu.

tonnari -88T perinteinen sytkä
Vastaa Viestiin