Onnella sitä ei irti saa, mutta sopivan pituisilla 16mm ja 17mm avaimilla lähtee hyvin. Riittävän usein kun harjoittelee, alkaa irtoamaan niin liukkaasti että ihan laulattaa..Coltti kirjoitti:Onnea turbon irrottamiseen pakosarjasta, pakosarja paikallaan.
Sama vika rahikaisella että palaneiden pakoventtiilien vuoksi ei jaksanut imusarjaa ja pakosarjaa irroitella. Koko möntti vaan kerralla ja sitten takaisin. Joka rempan jälkeen mittailen puristuspaineet (kai ne jotain kertoo jostakin? Jos ei muuta niin näyttää ainakin pro mieheltä kun mittailee jotain). Nykyisestä autosta ei ole vielä mitään lauennut, mutta varastossa on T16 kansi imu/pakosarjoineen odottamassa mahdollista pikaremonttia.
Huomatkaa silkkihanskat irroituspuuhissa. Kuvan sanoma on, että ainakin satkussa toi liitos aukeaa helposti kun on oikeanpituiset avaimet: