Kytkinpolkimen takeltelu
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
väliletku
Totta hitossa, mutta se ei ole paineletku se vaan kuljettaa ligvittia säiliöstä sylinterin yläosaan.
Vaihda jos huonolta näyttää, tai muuten on rispaantunnu(mikä itsessään ei ole kun ulkonäkö kysymys) eiku vaihtoon.
muuten siinä voisi olla vaikka muoviletku.
t..........BW
Vaihda jos huonolta näyttää, tai muuten on rispaantunnu(mikä itsessään ei ole kun ulkonäkö kysymys) eiku vaihtoon.
muuten siinä voisi olla vaikka muoviletku.
t..........BW
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.
Ilmasin äsken ton kytkimen ja kyl toi sisäkumipatentti oli ihan helppo ja toimiva ratkaisu. Pas*a vaan ku toi mun kytkin pysy hyvänä pari minuuttia ja nyt se on taas ihan löysä... En tajua ku ei nestettäkään häviä et mikä täl o hätänä? Onko siin säiliöstä pääsylinteriin menevässä letkussa painetta et pystyskö se siitä ottaa ilmaa vaikka ei nestettä vuotaskaan?
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
SE KYTKIN
KYLLÄ SULLA ON NYT JOTAIN MUUTA KUN ILMAA SIELLÄ JÄRJESTELMÄSSÄ.
ELI JOS ON KUIVAT PAIKAT
NIIN SE PÄÄSYLTYN TIIVISTEET JA ILMAUS, SIT TOIVOTTAVASTI SE PELITTÄÄ, MUUTEN SULLA ON EDESSÄ 100-600ECUUN LASKU SE TYÖSYLTTY
. MUT TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ
ps. Muistin virkistämiseksi
Järjestys kytkin hommis!
- Vuotojen tarkastelu ja päättely.(ilmanen)
- Ilmaus. (ilmanen)
- Pääsylinterin tiivisteiden vaihto. (n.7ecu)
- Pääsylinterin > Työsylinterin hydrauliletkun vaihto. (n.40ecu)
- Työsylinterin vaihto. (n. 150-600ecu)riippuu teetkö ite vai teetätkö.
- Siinä sit samalla vaihat asetelman ja kytkin levyn (100-300ecu) kun kerrran on paikat avattu.
Et tällee jatkat tarkasteluu, niin homma hoituu ja vankkurit kulkee.
ELI JOS ON KUIVAT PAIKAT
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ps. Muistin virkistämiseksi
Järjestys kytkin hommis!
- Vuotojen tarkastelu ja päättely.(ilmanen)
- Ilmaus. (ilmanen)
- Pääsylinterin tiivisteiden vaihto. (n.7ecu)
- Pääsylinterin > Työsylinterin hydrauliletkun vaihto. (n.40ecu)
- Työsylinterin vaihto. (n. 150-600ecu)riippuu teetkö ite vai teetätkö.
- Siinä sit samalla vaihat asetelman ja kytkin levyn (100-300ecu) kun kerrran on paikat avattu.
Et tällee jatkat tarkasteluu, niin homma hoituu ja vankkurit kulkee.
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.
Re: SE KYTKIN
Tässä sitten kannattaa huomioida, ettei työsylinteri keskitä itseään automaattisesti, vaan se pitää keskittää sinne esimerkiksi vaseliinilla. Ei sitten tarvitse purkaa autoa kahteen kertaan (toisin kuin itse jouduin tekemään)Blackviggen kirjoitti:KYLLÄ SULLA ON NYT JOTAIN MUUTA KUN ILMAA SIELLÄ JÄRJESTELMÄSSÄ.
ELI JOS ON KUIVAT PAIKATNIIN SE PÄÄSYLTYN TIIVISTEET JA ILMAUS, SIT TOIVOTTAVASTI SE PELITTÄÄ, MUUTEN SULLA ON EDESSÄ 100-600ECUUN LASKU SE TYÖSYLTTY
. MUT TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ
![]()
ps. Muistin virkistämiseksi
Järjestys kytkin hommis!
- Vuotojen tarkastelu ja päättely.(ilmanen)
- Ilmaus. (ilmanen)
- Pääsylinterin tiivisteiden vaihto. (n.7ecu)
- Pääsylinterin > Työsylinterin hydrauliletkun vaihto. (n.40ecu)
- Työsylinterin vaihto. (n. 150-600ecu)riippuu teetkö ite vai teetätkö.
- Siinä sit samalla vaihat asetelman ja kytkin levyn (100-300ecu) kun kerrran on paikat avattu.
Et tällee jatkat tarkasteluu, niin homma hoituu ja vankkurit kulkee.
Veikkaisin että työsylinteri vikana, itellä oli samanlaisia ongelmia ekaks en kiinnittänyt kunnolla huomiota kunnes yhtenä aamuna se jäi kokonaan pohjaan.j0ne kirjoitti:Ilmasin äsken ton kytkimen ja kyl toi sisäkumipatentti oli ihan helppo ja toimiva ratkaisu. Pas*a vaan ku toi mun kytkin pysy hyvänä pari minuuttia ja nyt se on taas ihan löysä... En tajua ku ei nestettäkään häviä et mikä täl o hätänä? Onko siin säiliöstä pääsylinteriin menevässä letkussa painetta et pystyskö se siitä ottaa ilmaa vaikka ei nestettä vuotaskaan?
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
se kytkin
LUKKOPIHDIT LETKUN TUKKIMISEEN JA HAE SE PÄÄSYLINTERIN TIIVISESARJA , VIAT VIITTAA SIIHEN ETTÄ SYLINTERIN JA MÄNNÄN TIIVISTE ANTAA PERIKSI SILLOIN TÄLLÖIN
VOI SE OLLA KYLLÄ MYÖS TYÖ SYLINTERI MUTTA ENSIN PÄÄSYLINTERI.
PS. KATO SE SYLINTERIN SUUNTA KUN HAET SEN TIIVISTE SARJAN.
T.................BW
VANKKURI KULKEE JA HOMMA PELITTÄÄ
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
PS. KATO SE SYLINTERIN SUUNTA KUN HAET SEN TIIVISTE SARJAN.
T.................BW
VANKKURI KULKEE JA HOMMA PELITTÄÄ
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
No niin
Päätit sit duunata projen loppuun, hyvä niin ! MAX merkki on MAX merkki
joten eithän täytetä liikaa, et jää elovaraa kun se ligwitti tuppaa vähän laajenee silloin tällöin..............
t........................bw
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
t........................bw
2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.