Kyseessä siis 9000CD 2.3t amerikasta tuotu malli vm-91.
Tällä hetkellä vissiin täysin vakio kone, mutta on 2.5" putki.
Turbon kyljestä löytyi seuraavat merkit: Garret A/R 48 M10
enempää ei pystynyt päältäpäin katsomaan.
Pystyykö ahtopaineita jotenkin nostamaan nykyisellä ahtimella?
Ainakin dumppi ja ilmanputsari tulossa vaihtoon.
Miten helpoiten tehoa tähän malliin (9000CD 2.3t usamalli)
Lastun hommaat, niin siinä hyvä alku. Suodattimet ja dumpit lähinnä ulkoisia seikkoja.
http://www.speedparts.se
http://www.bsrab.se
http://www.maptun.fi
http://www.trolli.nu
http://www.speedparts.se
http://www.bsrab.se
http://www.maptun.fi
http://www.trolli.nu
Keittohan maistuu ainaAnttiR kirjoitti:9000 CSE 2,3TA -96
...maustettu Maptunilla .
Ethän Saapasi tee liian mausteista ,ettei vaan jäis keittö syömättä...


Tänään oli kyllä makee fiilis ku kerranki paineet toimi toistamiseen oikeella hetkellä. Oli niiiin levee hymy kun jäi vihdintiellä tuningit taakse. Vielä variston mäkkärin pihalla heiluttelin käsiä autossa kun kerrankin sai paskasta mankusta paineet koneeseen. ..Mut ihan oikeesti vähänkö ärsyttää kun lähet jonku GTI golffin kans valoista ja sit mennäänki vierekkäin eikä ammutakaan OHI ku paineet näyttää suuntaan 0,6+.
Huomenna saa JEE lisää soppaa pataan

