Sain kaverilta tonnarin kattotelineet kun oli jääny nurkkiin joutilaana pyörimään, mutta kiinnityspultit oli jääny autoon kiinni. Että käykö noihin joku standardi pultti vai pitääkö ruveta kyselemään jostain merkkiliikkestä?
Onko muuten ihan tosi ettei tuohon tonnariin saa kunnon termostaattia ja jos saa niin mistä , menee pikkuhiljaa hermot kun saa joka vuodelle yhen tai kaksi vaihtaa!
ESATOR kirjoitti:Sain kaverilta tonnarin kattotelineet kun oli jääny nurkkiin joutilaana pyörimään, mutta kiinnityspultit oli jääny autoon kiinni. Että käykö noihin joku standardi pultti vai pitääkö ruveta kyselemään jostain merkkiliikkestä?
Onko muuten ihan tosi ettei tuohon tonnariin saa kunnon termostaattia ja jos saa niin mistä , menee pikkuhiljaa hermot kun saa joka vuodelle yhen tai kaksi vaihtaa!
Saabilta saa kohtalaisia termareita jopa takuulla, mitä niitä jatkuvasti vaihtamaan.
Vielä kun kunnolla ilmaa niin alkaa jäätyminen vähenemään.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Mimmi kirjoitti:
Niihin EI kierretä mitään pultteja kiinni.
No sekin selvis, ihmettelinkin kun mulla pullottaa siellä tiivisteen alla yhdessä kohtaa ruuvi ja sitähän ei saa pois kun se holkki pyörii mukana , joku aiempi omistaja on testannu ton käytännössä eli ei tosiaan parane kiertää mitään kiinni kun ei välttämättä enää saa pois
No se sitten ruvettava sorvaamaan jostain semmoset ohjaintapit kun telineissä ei niitä paikollaan ole "kele" , on muuten juuri nyt alkuperäinen termari paikallaan ja joskus lämmöt OK mutta yleensä EI! Onko nämä muuten hitaita lämpiämään vai mitä mieltä ollaan?
Kyllähän se olisi vissiin paras kun asentas lisämittarin niin tulis tuostakin varmuus, ootteko "ranettaneet" ja mihin saa anturin helpoiten kiinni niin tämä auto on -95 2,3 turbo cse