Pahoitteluni etukäteen, ei nyt riitä virtaa selaamaan vanhoja juttuja.
Mutta niin, annoin cde:lle (2,3 vapari -94) vähän vauhtia, niin kiihdytyksen jälkeen ce-valo syttyi palamaan. Kierrokset alkoivat seilata tyhjäkäynnillä ja korkeimmillaan reiluun kahteen tonniin. Myös positiivinen havainto, että hiukan kadoksissa olleet tehot tulivat takaisin.
Olen vähän moittinut tyhjäkäynnin epätasaisuutta ja välillä puuttuvaa terävyyttä kiihdytyksissä. Tyhjäkäyntimoottorin putsaus toimenpide nro 1?
Mitä tapahtui?
-
- "Viggen"
Jeah...taidetaan pp:n kanssa seilata samassa baatissa
Kuten tuossa olen yrittänyt aiemmin samankaltaista ongelmaani ratkoa niin mulla ei ainakaan tk-moottorin räpläys auttanut mitään. Alipaineletkut uusittu,IMMuun en usko. Mikäli keksit ratkaisun niin kerro ihmeessä. mun tyhjäkäynti vajaa 2000 ja säännöllisesti yrittää heivata niitä alas.

Saab 9-5 2,0t -1999
Minulla taas IMM:n uuvahtaminen sai aikaan koko lailla samanlaiset oireet. Vikamuistin nollaamisen jälkeen saattoi mennä 10 minuuttia ihan ok, mutta vähänkään reilumpi kiihdytys sytytti CE-valon. Pintakaasulla takelteli ja kierrokset humppasi välillä miten sattuu, mutta kunnolla kaasuttamalla tehot kuitenkin löytyi. Vikakoodien luku ei antanut IMM:sta mitään vikaa vaan viat oli seokseen ja suuttimien toimintaan liittyviä, mutta lopulta oireet kuitenkin helpotti uudella mittarilla.
- Pika
- Pika