Mitä tapahtui?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
peepee
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Ke Kesä 14, 2006 23:18
Paikkakunta: e-p

Mitä tapahtui?

Viesti Kirjoittaja peepee »

Pahoitteluni etukäteen, ei nyt riitä virtaa selaamaan vanhoja juttuja.

Mutta niin, annoin cde:lle (2,3 vapari -94) vähän vauhtia, niin kiihdytyksen jälkeen ce-valo syttyi palamaan. Kierrokset alkoivat seilata tyhjäkäynnillä ja korkeimmillaan reiluun kahteen tonniin. Myös positiivinen havainto, että hiukan kadoksissa olleet tehot tulivat takaisin.
Olen vähän moittinut tyhjäkäynnin epätasaisuutta ja välillä puuttuvaa terävyyttä kiihdytyksissä. Tyhjäkäyntimoottorin putsaus toimenpide nro 1?
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

Kannattaa tarkistaa alipaineletkut..
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
jpjk
"Viggen"
Viestit: 647
Liittynyt: To Elo 19, 2004 20:37
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jpjk »

Jos on orggisletkut, niin kannattaa suosiolla vaihtaa.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

Jeah...taidetaan pp:n kanssa seilata samassa baatissa 8) Kuten tuossa olen yrittänyt aiemmin samankaltaista ongelmaani ratkoa niin mulla ei ainakaan tk-moottorin räpläys auttanut mitään. Alipaineletkut uusittu,IMMuun en usko. Mikäli keksit ratkaisun niin kerro ihmeessä. mun tyhjäkäynti vajaa 2000 ja säännöllisesti yrittää heivata niitä alas.
Saab 9-5 2,0t -1999
peepee
"Tuplakaasari"
Viestit: 72
Liittynyt: Ke Kesä 14, 2006 23:18
Paikkakunta: e-p

Viesti Kirjoittaja peepee »

Jaahans. No kerron kyllä jos jotain selviää. Kun olis vaan joskus aikaa rassata :evil:
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Mä mittailisin lamdan arvoja tai kokeilisin toisella lamdalla jos sattuu olemaan sellainen irtona.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Pika
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 21:11
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Pika »

Minulla taas IMM:n uuvahtaminen sai aikaan koko lailla samanlaiset oireet. Vikamuistin nollaamisen jälkeen saattoi mennä 10 minuuttia ihan ok, mutta vähänkään reilumpi kiihdytys sytytti CE-valon. Pintakaasulla takelteli ja kierrokset humppasi välillä miten sattuu, mutta kunnolla kaasuttamalla tehot kuitenkin löytyi. Vikakoodien luku ei antanut IMM:sta mitään vikaa vaan viat oli seokseen ja suuttimien toimintaan liittyviä, mutta lopulta oireet kuitenkin helpotti uudella mittarilla.


- Pika
Vastaa Viestiin