Pilika on 9000CD TA -89 300tkm ajettu. Kuskin penkin alla on DI/APC poksi ja konepellin alla musta DI-kasetti.
Kun autolla ajaa joka päivä, niin starttaukset menee normaalisti.
Jos auto seisoo 2 päivää, starttauksessa ja heti sen jälkeen arpoo vähän aikaa.
Jos auto seisoo 2 viikkoa, ei lähde ekalla käyntiin ja viimeks teki sen, että kävi vähän aikaa kolmella, kunnes tarjosin kenkää.
Mistäs moinen voisi johtua? DI-kasetti? Jotenkin ei mee jakeluun, että noin täsmällisesti aina tekee edellämainitut oireet.
Kerran teki myös sen, että pisti tulpat vaihtoon. Tulpat olivat aivan mustat ja auto työnsi savua kun valoissa oli. Tyhjäkäynti katosi myös. Vaihoin tulpat ja kaikki ongelmat katosivat.
Voisko olla jotain perää jos DI-kassu lyö läpi kanteen, eli ei menekkään tulpan läpi kipuna?
T. Pasi
Starttaus seisottamisen jälkeen vaivalloista
Starttaus seisottamisen jälkeen vaivalloista
99T-museopeli
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Joku suutin/suuttimet vuotaa hiljalleen ja tulppa/tulpat kastuu pidemmällä seisotuksella (siksi mustat tulpat)? Tai sitten kansipaffi tihuttaa vettä sylinteriin? Nää nyt tuli pikaisesti mieleen.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84