M92 CS -tonttu on odotellut tovin keularemontin alkua. Nyt tarvittavat osat on haalittu kasaan, ja niiden vaihtaminen voisi alkaa.
Kuskin puolen etulokasuoja, molemmat sisälokasuojat ja lukkopelti on tarkoitus vaihtaa. Lukkopelti siksi, että edellinen korjaaja on tehnyt huonoa jälkeä. Näyttäisi siltä kuin valot ja maski olisivat sentin tai kaksi sivussa, kun vertaa lyhdynpesimen pyyhkimiin ja konepellin koristekanttauksiin. Ja sitä on vähän muotoiltu, mielestäni. Samoin kuskin puoli on vain "lyöty läjään", kun lokasuojan pelti ei ole muodossaan. Se ei ole myöskään alhaalta kiinni.
Koska vaihtotyöt on tarkoitus tehdä pihassa ja koska käytettävissä on aika, joka jää tullissa auton alkuperäisen kunnon vinkumisen ja katsastuksessa moitteettoman auton näyttämisen väliin, kysyisin neuvoja, missä järjestyksessä ryhdyn purkamaan, jotta homma kävisi kuin se kuuluisa tanssi.
Neuvoja peltiosien vaihtamiseen kaivataan
Neuvoja peltiosien vaihtamiseen kaivataan
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
Hiukan OT mutta tullihan ei hyväksy hinnanalennukseen vikoja jotka vaikuttavat katsastukseen. Kannattaa huomioida kun esittelee autoa sinne.käytettävissä on aika, joka jää tullissa auton alkuperäisen kunnon vinkumisen ja katsastuksessa moitteettoman auton näyttämisen väliin
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008