Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa ,odotukset ovat kovat.Kyllä kaksi viikkoa julkisella pikkuisen rassaa...
Sulla taitaa auto oleen siinä kunnossa ,josko olisit halunnut heittää kertomusta -projektia- osioon??
Ja jos G-mies lukee tämän ,niin sama koskee myös sinua .Sulla on upeasti rakennettu ,joka takuuvarmasti kiinnostaa myös muita.
Kolahtaa vaihtaessa
Hmmm...
, no kai tuota on tullut väkerrettyä. Olenhan minä jotain tuonne projektiosastolle kirjotellu, mutta tekniikkapuolesta ei taida olla liiemmin tietoa. Ehkä hyvä niin. Katsellaan jos joskus saisi dynokäppyrät tehtyä, mutta sitä ennen pitää vaihtua putkisto. Alustakin kaipailisi uusia iskareita, eli rahanmenoa riittää
.
Matti

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Nyt on auto Tallinassa ja samalla tuli pidettyä epäviralliset potkiaisetkin Tallinnan laivalla. Satamassa tankattuna 98 E oli 88 centtiä litralta- ei paha. Viking motor oli todella siisti paikka ja palvelu ystävällistä,Katsoessaan konepeltini alle ,totesivat ,että eivät ole koskaan nähneet mitään vastaava.Oliko kommentti + vai - merkkinen ? Itse päädyin ekaan vaihtoehtoon.Kertoivat , että heillä käy tonnari ,josta otettu ulos 470 hp. Oli käynyt teettämässä neljännen kerran laatikkonsa... Miksi tunkea vakipalikkaa ( tästä olen kirjoittanut joskus aikaisemmin) , jos se ei kestä ja parempaa on saatavissa.Ymmärän toki niitä ,jotka haluavat pitää autonsa hengissä mahdollisimman vähillä kustanuksilla. Mutta,jos tehopalikoilla (steg3+) alkaa leikkimään ,niin harvoin kannattaa alkuperäistä enää laitaa pellin alle.
Maanantaina käyn hakemassa (toivon mukaan) auton , ja otan lisääntyneen hevoslaumani mukaan.
Maanantaina käyn hakemassa (toivon mukaan) auton , ja otan lisääntyneen hevoslaumani mukaan.
Viimeksi muokannut AnttiR, Pe Syys 15, 2006 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nostan peukut pystyyn maanantaille!! Mikään ei tosiaankaan ole inhottavampaa kuin vika joka estää jo ajamisen. Ja kaksi viikkoa julkisilla
Mä alkaisin kiukuttelee jo muutamasta päivästä
Kyllä mä kans nykysin steg3:lla ajattelen millon polkasen ja minkä verran.. sen verran täytyy autolaatikkoo sääliä ja koska en kuitenkaan halua sitä heti ruveta vaihtamaan. Vahvistuksesta on Jorman kanssa ollu juttua, mutta täytyy jossain vaiheessa ottaa sekin ihan tosissaan. Sen verran on jo soppaa koneessa että pois ei enää oteta, vaan aletaan vahvistamaan paikkoja. T25:n hajoaminenkaan ei haittaa yhtään, sittempähän on aihetta siirtyä isomman föönin puitteissa jo steg 4:ään. No joo jos nyt toi vahvistettu autoloota ensin kuitenkin.
Niin joo kiitos tompan laturista. Täyteen latinkiin tuli, mutta näyttää kuitenkin siltä että on sisuksensa polttanut (tai siis minä polttanut
), joten varmaan uutta navia pitää alkaa kattelee. Onneksi en tota uutena ostanutkaan.

Kyllä mä kans nykysin steg3:lla ajattelen millon polkasen ja minkä verran.. sen verran täytyy autolaatikkoo sääliä ja koska en kuitenkaan halua sitä heti ruveta vaihtamaan. Vahvistuksesta on Jorman kanssa ollu juttua, mutta täytyy jossain vaiheessa ottaa sekin ihan tosissaan. Sen verran on jo soppaa koneessa että pois ei enää oteta, vaan aletaan vahvistamaan paikkoja. T25:n hajoaminenkaan ei haittaa yhtään, sittempähän on aihetta siirtyä isomman föönin puitteissa jo steg 4:ään. No joo jos nyt toi vahvistettu autoloota ensin kuitenkin.
Niin joo kiitos tompan laturista. Täyteen latinkiin tuli, mutta näyttää kuitenkin siltä että on sisuksensa polttanut (tai siis minä polttanut

En tiedä kiinnostaako ketään , mutta kerron sen teille kuitenkin ( tätä en kuullut Yleisradion kuppilassa).
Maanantaina auto oli sovitusti valmis. Vaihtoon menivät kytkin (kaikki mahdollinen) ja IC. Niistä oli omat palikat.Ilmastointilaitteen kennon Viking Motors hommasi ja kaikki ilmastointilaitteen huoltoon tarvittavat härpättimet.Lisäksi kampiakselin stefa ( kiitos Tobbana ) vaihdettiin. Koko lystin loppulasku oli 623 euroa. En tiedä mihin hintaan muut ovat saaneet teetettyä Suomessa vastaavan rempan. Itse pidän sitä erittäin edullisena .
Sachsin race-kytkin on tunnokaampi ja mukavampi käyttää kuin orkkis. Joku voi kokea raskaana ,mutta minä en.
Maanantaina auto oli sovitusti valmis. Vaihtoon menivät kytkin (kaikki mahdollinen) ja IC. Niistä oli omat palikat.Ilmastointilaitteen kennon Viking Motors hommasi ja kaikki ilmastointilaitteen huoltoon tarvittavat härpättimet.Lisäksi kampiakselin stefa ( kiitos Tobbana ) vaihdettiin. Koko lystin loppulasku oli 623 euroa. En tiedä mihin hintaan muut ovat saaneet teetettyä Suomessa vastaavan rempan. Itse pidän sitä erittäin edullisena .
Sachsin race-kytkin on tunnokaampi ja mukavampi käyttää kuin orkkis. Joku voi kokea raskaana ,mutta minä en.