Venttiilinjousi, pitkälohko vs lyhyt lohko
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Venttiilinjousi, pitkälohko vs lyhyt lohko
Moi.
Onko kenelläkään tietoa (EPC,ym), kulkeeko ko. jouset samalla osanumerolla, vai täytyykö lähteä laakkoselle ostaman yksi molempia, ja vertailla...
Terveisin Tomppa
Onko kenelläkään tietoa (EPC,ym), kulkeeko ko. jouset samalla osanumerolla, vai täytyykö lähteä laakkoselle ostaman yksi molempia, ja vertailla...
Terveisin Tomppa
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Ainakin -92 -> -93 jouset ovat samalla osanumerolla, kuin -94 -> eli tässä vuosimallihaarukassa näyttäisi olevan samat jouset. -90 -> -91 on eri osanumerolla B234 koneen venttilijouset, samoin kuin B202 koneen.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Jep, jep. Näinköhän sitä sitten löytää vm 92-93 pitkälohkokantta ja mistään.
Nokkien kun pitäisi olla samoja molemmissa kansissa, ja lyhytlohkoon saa Maptunilta virinokkia, venajousia sekä venttiileitä, niin olis ollu suunnitelmissa vaihtaa nokat ja jouset, venttiilien sopivuus ei vielä tiedossa, tosin onhan vissiin lyhyessä (T5) kannessa jo vakionakin isommat venat, kun näissä pitkissä, niin voipi olla, jottei passaa...
Nokkien kun pitäisi olla samoja molemmissa kansissa, ja lyhytlohkoon saa Maptunilta virinokkia, venajousia sekä venttiileitä, niin olis ollu suunnitelmissa vaihtaa nokat ja jouset, venttiilien sopivuus ei vielä tiedossa, tosin onhan vissiin lyhyessä (T5) kannessa jo vakionakin isommat venat, kun näissä pitkissä, niin voipi olla, jottei passaa...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Mulla olis yks pitkälohkon romukansi (halki), nokat siitä on myyty mutta venttiilit ja jouset on kaikki tallella. Jos kiinnostaa, niin laita YV:tä.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Jeh, eiköhän näitä verkonpainokansia ole vähintään joka toisella Saksasta uitetun 2.3T:n omistajallapeinu kirjoitti:heh, mullakin löytyy samanlainen ..

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ei kai siihen Saksan tuontia tarvita.V.J.S kirjoitti:Jeh, eiköhän näitä verkonpainokansia ole vähintään joka toisella Saksasta uitetun 2.3T:n omistajallapeinu kirjoitti:heh, mullakin löytyy samanlainen ..
Nimim. suomiauton korjaaja

9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).