Venttiilinjousi, pitkälohko vs lyhyt lohko

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1993
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Porvoo

Venttiilinjousi, pitkälohko vs lyhyt lohko

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Moi.

Onko kenelläkään tietoa (EPC,ym), kulkeeko ko. jouset samalla osanumerolla, vai täytyykö lähteä laakkoselle ostaman yksi molempia, ja vertailla...

Terveisin Tomppa
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Ainakin -92 -> -93 jouset ovat samalla osanumerolla, kuin -94 -> eli tässä vuosimallihaarukassa näyttäisi olevan samat jouset. -90 -> -91 on eri osanumerolla B234 koneen venttilijouset, samoin kuin B202 koneen.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1993
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Jep, jep. Näinköhän sitä sitten löytää vm 92-93 pitkälohkokantta ja mistään.

Nokkien kun pitäisi olla samoja molemmissa kansissa, ja lyhytlohkoon saa Maptunilta virinokkia, venajousia sekä venttiileitä, niin olis ollu suunnitelmissa vaihtaa nokat ja jouset, venttiilien sopivuus ei vielä tiedossa, tosin onhan vissiin lyhyessä (T5) kannessa jo vakionakin isommat venat, kun näissä pitkissä, niin voipi olla, jottei passaa...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Mulla olis yks pitkälohkon romukansi (halki), nokat siitä on myyty mutta venttiilit ja jouset on kaikki tallella. Jos kiinnostaa, niin laita YV:tä.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

heh, mullakin löytyy samanlainen .. :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

peinu kirjoitti:heh, mullakin löytyy samanlainen .. :)
Jeh, eiköhän näitä verkonpainokansia ole vähintään joka toisella Saksasta uitetun 2.3T:n omistajalla :lol:
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Xedo
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Pe Touko 12, 2006 18:27
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Xedo »

Täältä löytys kans yks haljennu pitkäkansi,jollekkin hyvä hitsausharjoitus.
Saab 9000 Aero -93
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3461
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

V.J.S kirjoitti:
peinu kirjoitti:heh, mullakin löytyy samanlainen .. :)
Jeh, eiköhän näitä verkonpainokansia ole vähintään joka toisella Saksasta uitetun 2.3T:n omistajalla :lol:
Ei kai siihen Saksan tuontia tarvita.

Nimim. suomiauton korjaaja ;)
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Vastaa Viestiin