Tämä on käsittääkseni aivan normaalia, koska tuo ylipainekatkaisin oli vielä ilmeisesti tehtaan säädöissä. No ongelma tuli todettua ja täältä foorumilta siitä hieman opiskeltuani lähdin nohevana miehenä ruuvaamaan tuota katkaisiaa
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Ei sillä ole nakutuksen kanssa mitään tekemistä, se vain yksinkertaisesti katkaisee bensansyötön mikäli ahtopaineet nousevat liian korkealle ja suojaa siten moottoria täystuholta. Itse tosin olen ko. katkaisimen ohittanut yksinkertaisella johtopatentilla.kopote12 kirjoitti:Tiedän että nakutuksen syntyessä siitä voi olla jotain hyötyä ettei liikaa ahda mutta kuka autonsa säätää nakuttamaanMitä mieltä olette katkaisimen poistosta?
Se vetää sieltä vuotavasta kohdasta alipaineen puolella ajaessa mittaamatonta ilmaa koneeseen, laihentaa seosta.. eli ei hyvä, ahdoilla puhutaan jo niin suuresta ilmamäärästä, että sitä kautta karkaava ilma on likipitäen merkityksetöntä seoksen kannalta..rikastaa vain hieman.Thor| kirjoitti:Lisää tyhmiä kysymyksiäentäpä, jos annetaan sen nyt vaan suhista ja korjataan kunhan on siihen tarvittavat työkalut käsillä ja aikaa
Lieneekö tuosta haittaa suuremmin, rokkikonetta vaan isommalle, ettei häröäänet kuulu liikaa korviin
Letkun ehjääminen jos on pettänyt. Mut pelkkä letkun tukkiminenkin riittää, se kytkin saa jäädä sinne ilman ahtopainetietoa elelemään omaa elämäänsä sikäli mikäli on ehjä sähköisesti.Thor| kirjoitti:Siispä huomenaamulla tulppaamaan sinne tulevaa letkua ja liitämään johtoja yhteen, vai onko muita ratkaisu ehdotuksia?