B234:ään on saatavana kahta eri runkolaakeria, yhdellä öljyreiällä ja kolmella öljyreiällä.
Jokin syyhän tähän täytyy olla että on kahta eri mallia saatavana. Onko jossain tietyssä vm.:ssä esim yhdellä ja jossain tosiessa kolmella öljyreiällä? Tuskin on huvin vuoksi valmistettu kahta erilaista. Ja koneistamon mukaan noiden 3-reikäisten laakereiden kanssa on käytettävä 0,5mm paksumpia välilevyjä, miksi

Mietin vain sitä, kun tuo vapari mylly nyt meni rikki koska jostain syystä kiertokankien laakereille ei päässyt öljyä, niin että josko noilla runkolaakereilla olisi jotain osuutta asiaan? Alunperin siellä oli 1-reikäiset laakerit ja koneistamolta annettiin 3-reikäiset. Onkohan mahdollista että reiät olisi väärässä kohtaa ja että peittäisi esimerkiksi osan öljyntulo reiästä, jolloin öljyä ei pääse laakerille tarvittavaa määrää?
Mitä kautta öljy kulkee kiertokankien laakereille? Voiko niiden öljynsaantiin vaikuttaa jos runkolaakereille ei tule tarpeeksi öljyä?