Miten muuten, onko noille valoille muuta paikkaa kun tuossa syylärin ilmanoton edessä, eikös se pruukaa nostaman lämpöjä, kun ei saa happea, vaiko onko sillä sitten edes merkitystä? Ei taida vaan lisäpitkistä olla apua siellä puskurin alla, jos sinne edes niitä saa laittaa.
Hmm, paras paikkahan lisäpitkille olis kuskin silmientason yläpuolella , niin ei tulis varjoja ollenkaan esim. ojanpohjille. Mutta on laitonta, ja toisekseen hölmön näkönen
kopote12 kirjoitti:Ei ne taida olla kuin pultilla jalastaan kiinni. Lähtee muutamassa minuutissa. Muista ne 100w polttimot
Onko noissa Helloissa virtaletkulle joku pikaliitin siinä lampussa tms?
...näissä matalalamppusissa CS:ssä näyttää menevän heijastinpinta aikaa myöten paskaksi ihan vain 55Wattisia käytettäessä... taitaisi sataset olla kyllä viimenen silaus/voitelu.
Djjules kirjoitti:Miten muuten, onko noille valoille muuta paikkaa kun tuossa syylärin ilmanoton edessä, eikös se pruukaa nostaman lämpöjä, kun ei saa happea, vaiko onko sillä sitten edes merkitystä? Ei taida vaan lisäpitkistä olla apua siellä puskurin alla, jos sinne edes niitä saa laittaa.
...ensiks laitetaan julmat tuninki välijäähyt ja sitten plokataan virtaus vielä julmemmilla valonheittimillä.
Kun lamppujen "kuoren" ottaa irti ruuvin alta niin siellä johdot on kiinni abiko liittimillä. Itselläni ei ole kyllä tuo turbokone nostanut lämpöä...ilmeisesti virtaa kuitenkin sieltä sivuilta ja välistä sen verran. Lämmöt pysyy kurissa vaikkasiinä on 3 kennoa peräkkäin (ACC,IC,Syyläri) Mielestäni paras paikka on siinä keulan päällä...peltoautossa kyllä vedin katolle taakkatelineisiin kiinni
Näkyy ahtopaineella olevan samat valot mielessä ku ittelläkin.. ff200 saa täältä ilmatpois kaupasta hintaan 57euroa.. jos en väärin muista.
Mitenkä kanssa saabistit ovat asennelleet kiinnitysrautoja valoihin vai oletteko tökkineet reiät muoviin ja siitä kiinni sitten? Kattelin maskin taakse ja koitin ettiä jonkinlaisia kiinnityspisteitä, mutta ei ollut oikein sellaisia bolt on juttuja näkösällä.
Ja kilpirauta nyt ei tuon kokosille valoille ole mikään hyvä vaihtoehto meneevät turhan alas jo sitten. Pitänee porata puskurirautaan reiät ja nykästä itse porautuvilla kiinni sopivaksi taivutellut raudan kappaleet siihen..
Jos jollakin on kuvatuksia miten on asennellut CS koriseen lisävaloja niin ilolla tarkasteleisin ja saisin kenties hyviä vinkkejä asentamisen helpottamiseksi.. Ja toisekseen onko olemassa kenties varaosa hyllyssä valmiita rautoja saabiin? Vanhempiin joskus tais ainakin olla???
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Tasapaino akseli kirjoitti:Näkyy ahtopaineella olevan samat valot mielessä ku ittelläkin.. ff200 saa täältä ilmatpois kaupasta hintaan 57euroa.. jos en väärin muista.
Mitenkä kanssa saabistit ovat asennelleet kiinnitysrautoja valoihin vai oletteko tökkineet reiät muoviin ja siitä kiinni sitten? Kattelin maskin taakse ja koitin ettiä jonkinlaisia kiinnityspisteitä, mutta ei ollut oikein sellaisia bolt on juttuja näkösällä.
Ja kilpirauta nyt ei tuon kokosille valoille ole mikään hyvä vaihtoehto meneevät turhan alas jo sitten. Pitänee porata puskurirautaan reiät ja nykästä itse porautuvilla kiinni sopivaksi taivutellut raudan kappaleet siihen..
Jos jollakin on kuvatuksia miten on asennellut CS koriseen lisävaloja niin ilolla tarkasteleisin ja saisin kenties hyviä vinkkejä asentamisen helpottamiseksi.. Ja toisekseen onko olemassa kenties varaosa hyllyssä valmiita rautoja saabiin? Vanhempiin joskus tais ainakin olla???
CC tonnarissani ainakin on kierteillä varustetut paikat etupuskurin takana jonne alkuperäiset lisävaloraudat kuuluu... Myöskin velipojan CD tonnarissa on paikat, mutta niihin ei sovi CC:n valoraudat kun keula on hieman pidempi.
Kaveri teki Skodaansa rekisterin taakse "kiinnityslevyn" ja taivutti siihen kiinnityspaikat. Erittäin siisti ja toimiva, tuollasen meinaan omaanikin (ja hyvänä puolena ulkonäön kannalta mikäli asentaa isoja valoja, niin ne ei tule nii korkealle)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Money For Nothing kirjoitti:Kaveri teki Skodaansa rekisterin taakse "kiinnityslevyn" ja taivutti siihen kiinnityspaikat. Erittäin siisti ja toimiva, tuollasen meinaan omaanikin (ja hyvänä puolena ulkonäön kannalta mikäli asentaa isoja valoja, niin ne ei tule nii korkealle)
Joo itsekin suunnittelin cs:n samanmoista ihan ostettavaa mallia,mutta ei oikein ole sopiva ns.pienemmille lisävaloille.. Jos ostaa isommat valot niin käyp oikein mukavasti kilven taakse..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Mulla oli kanssa satkussa noi FF200:t ja olivat kyllä hyvät värkit aivan kuten Tuulilasi oli testannut. Nyt tarkoitus talveksi asentaa ne tonnariin. Pitäisi sovitella saisiko kilven alle taivuteltua telineen, joka tulisi sitten sopivalle korkeudelle puskurin päälle. Eipä taida vaan hyvännäköistä siihen saada. Olisi vain helppo ottaa kesäksi pois ja mitään jälkiä ei jäisi.
Jaakko #2077
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
Tasapaino akseli kirjoitti:Näkyy ahtopaineella olevan samat valot mielessä ku ittelläkin.. ff200 saa täältä ilmatpois kaupasta hintaan 57euroa.. jos en väärin muista.
Ja kilpirauta nyt ei tuon kokosille valoille ole mikään hyvä vaihtoehto meneevät turhan alas jo sitten. Pitänee porata puskurirautaan reiät ja nykästä itse porautuvilla kiinni sopivaksi taivutellut raudan kappaleet siihen..
No ei o kallis jos tuohon hintaan sais. Jos päädyt vääntelemään rautoja niin vääntele samalla kertaa mullekin... pistetään siitä vaikka toinen mäyris piikkiin edellisen vielä toimittamattoman lisäksi
Tasapaino akseli kirjoitti:Näkyy ahtopaineella olevan samat valot mielessä ku ittelläkin.. ff200 saa täältä ilmatpois kaupasta hintaan 57euroa.. jos en väärin muista.
Ja kilpirauta nyt ei tuon kokosille valoille ole mikään hyvä vaihtoehto meneevät turhan alas jo sitten. Pitänee porata puskurirautaan reiät ja nykästä itse porautuvilla kiinni sopivaksi taivutellut raudan kappaleet siihen..
No ei o kallis jos tuohon hintaan sais. Jos päädyt vääntelemään rautoja niin vääntele samalla kertaa mullekin... pistetään siitä vaikka toinen mäyris piikkiin edellisen vielä toimittamattoman lisäksi
Pitää suunnitella kunhan tuossa on aikaa ne tuet ennen ensi kesää.. Jospa niitä tulis väännettyä muutamat parit kuhan mallin ensin suunnittelen.. Voi kestää nyt jonkin aikaa vielä ku työmatka piteni kerralla 80km.
Ei välttämättä viitti tallilla joka ilta touhuta töiden jälkeen..
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Kaverilleni oli katsastus mies sanonut ja vaatinut poistamaan telineen joka on kilven taka jollei paikalla ole valoja sillä on kuulemma vaarallinen jalankulkijalle kolaritilanteessa ne pienet kiinnitys väkäset.
Ja tässä tapauksessa ei autona ole ollut Saab vaan Ford Sierra.
Niin ja mikäs siinä kun pitää valot kiinni telineessä...
Ja jos nyt laillisuuden puitteissa pitää valot ottaa pois, niin asentaa kiinnikkeen niin että kiinnikkeen irroitus valoineen on helppoa
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."