
Keskuslukituksen sulake
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Keskuslukituksen sulake
Tonnarista palaa alvariinsa keskuslukituksen sulake joten niitä saa olla jatkuvasti vaihtamassa ja nyt mulla alkaa palaa käpy.
Mistähän tuota ongelmaa kannattais lähteä kartoittamaan? Mainittakoon vielä että sulake on oikean kokoinen (Tarkistettu moneen otteeseen) ja keskuslukitus alkuperäinen johon liitetty kauko-ohjaus.

ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Itte kokeilisin vain hieman vahvempaa fusea (5-10A)... vanhoissa autoissa johdot ja liitokset yleensä hapettuneet sillä seurauksella, että resistanssit voivat kasvaa juuri sen verran, ettei orkkis sulakekoko enää riitä. ...jos ei auta niin sitten kaikkien liittimien putsaus (toki aina fiksua) sekä ovien / luukun liikkuvat johdotukset syyniin...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Kannattaa myös tarkistaa, tuntuuko minkään oven lukko jäykältä. Jos näin, ovipahvit pois, vaseliinia kaikkiin niveliin tangon molempiin päihin. Itsellä ainakin vika oli yksinkertaisesti siinä, että matkustajan puolen takaoven lukkotanko oli lähes juminut paikalleen ja siitä johtuen keskuslukon moottori otti niin paljon virtaa, että sulake paloi. Ikävä sinänsä, että kyseinen sulake on myös sisävalon sulake.
Itselläni poltti oven moottorit tosiaan noita sulakkeita. Taisipa olla vasemman puolen takaoven moottori, joka oli rikki. Vaihdon jälkeen toimi moitteettomasti.
Kerran jätti keskuslukitus/murtohälytin Hämeenlinnan keskustaan 4 tunniksi ja hälytin huuti koko ajan
Kerran jätti keskuslukitus/murtohälytin Hämeenlinnan keskustaan 4 tunniksi ja hälytin huuti koko ajan

BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00