![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 49
- Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 23:13
- Paikkakunta: kurikka
Niin tulee ja hyvää kannattaa aina odottaa...ÄÄÄTTSIHHHh kirjoitti:hiljaa hyvä tulee
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Komea rivistö....TeePee kirjoitti:Noniin nyt ne on valmiita. Pintakäsittelyyn lähtee huomenna.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Hmm, mieli kyllä tekisi MUTTA... piru kun tuo Pommari tosiaan syö enemmän rahaa kuin kilometrejä
Nyt pitää ostaa DI, korjata bensalämppäri, mahdollisesti tuulilasi jos en sitä ehjänä irti saa, on ruostunut alareunasta irti ja pesee naaman sateella ajaessa. Laturiremontti, mittarivalot, umpiot leimalle, talvirenkaat. Hihnapyörän puoleinen stefa ja öljypumpun tiivisteet, samalla sitten hihna ja rullat. Raidetanko joka kusee öljyä lähes yhtä nopeasti kuin sitä sinne kaataa, 2,3TA m-90...
Huhhuh...
Toivottavasti noita tukia on vielä jatkossa saatavana, on sen verran hienoa jälkeä kyllä![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Nyt pitää ostaa DI, korjata bensalämppäri, mahdollisesti tuulilasi jos en sitä ehjänä irti saa, on ruostunut alareunasta irti ja pesee naaman sateella ajaessa. Laturiremontti, mittarivalot, umpiot leimalle, talvirenkaat. Hihnapyörän puoleinen stefa ja öljypumpun tiivisteet, samalla sitten hihna ja rullat. Raidetanko joka kusee öljyä lähes yhtä nopeasti kuin sitä sinne kaataa, 2,3TA m-90...
Huhhuh...
Toivottavasti noita tukia on vielä jatkossa saatavana, on sen verran hienoa jälkeä kyllä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pannaanpas tähän nyt omia kokemuksia tuosta tuesta:
Asennus sujui muuten mutkattomasti, mutta vänkärin puolelta piti takimmaisen pultin reikää avartaa jonkin verran. Pultit piti vaihtaa pidempiin.
Ilmastoinnin putket sopivat vallan hyvin vaikka ovatkin hieman vääntyneet aikanaan sivulle.
Ainoa miinus tulee siitä, että B202:ssa öljykorkki jaa niin hankalasti alle, että
tuki on otettava auki toisesta päästään mikäli öljyt haluaa tarkistaa sitä kautta. Onneksi Check oil level-valo toimii.
Keulan käytös muuttui huomattavasti ja auto ei niiaile läheskään yhtä paljon.
Mutkiin voi ajaa selvästi kovempaa. Epäilyistäni huolimatta hyvä ostos.
Arvosanaksi 9-
Asennus sujui muuten mutkattomasti, mutta vänkärin puolelta piti takimmaisen pultin reikää avartaa jonkin verran. Pultit piti vaihtaa pidempiin.
Ilmastoinnin putket sopivat vallan hyvin vaikka ovatkin hieman vääntyneet aikanaan sivulle.
Ainoa miinus tulee siitä, että B202:ssa öljykorkki jaa niin hankalasti alle, että
tuki on otettava auki toisesta päästään mikäli öljyt haluaa tarkistaa sitä kautta. Onneksi Check oil level-valo toimii.
Keulan käytös muuttui huomattavasti ja auto ei niiaile läheskään yhtä paljon.
Mutkiin voi ajaa selvästi kovempaa. Epäilyistäni huolimatta hyvä ostos.
Arvosanaksi 9-
Niin joo siis ne vakiopultit ei tosiaan ihan riitä eli ne on vaihdettava pitempiin.... en vissiin musitanut mainita sitä? Öljykorkin yli taitaa b202:ssa mennä mutta tosiaan se putkihan siitä on helppoa irroittaa tarkistuksen ajaksi. Hyvä että kelpaa.rälläkkä kirjoitti:Pannaanpas tähän nyt omia kokemuksia tuosta tuesta:
Asennus sujui muuten mutkattomasti, mutta vänkärin puolelta piti takimmaisen pultin reikää avartaa jonkin verran. Pultit piti vaihtaa pidempiin.
Ilmastoinnin putket sopivat vallan hyvin vaikka ovatkin hieman vääntyneet aikanaan sivulle.
Ainoa miinus tulee siitä, että B202:ssa öljykorkki jaa niin hankalasti alle, että
tuki on otettava auki toisesta päästään mikäli öljyt haluaa tarkistaa sitä kautta. Onneksi Check oil level-valo toimii.
Keulan käytös muuttui huomattavasti ja auto ei niiaile läheskään yhtä paljon.
Mutkiin voi ajaa selvästi kovempaa. Epäilyistäni huolimatta hyvä ostos.
Arvosanaksi 9-
Kromattavaksi ne siis lähtivät tänään. Sen verran täytyy kertoa ettei saada kaikkiin ihan peilikirkasta pintaa, koska putkierä joka tilattiin eilen ja piti saada kiireellä... niin ne olivat ruosteessa ja niissä oli pinnassa sininen maali.. eli ne siis jouduttiin hiekkapuhaltamaan. Pintahan jää silloin aika karheaksi, mutta pinnasta tulee kuulemma kuitenkin siistin näköinen vaikkei peili olekaan. 9 tai 10 tukea on puhdasta putkea ja niihin saadaan peilipinta, toivottavasti. Niin ja tämähän on vain ruosteelta suojaava pintakäsittely eli tähänhän voi sitten tarpeen vaatiessa oman maun mukaan sutaista maalin pintaan jos siltä alkaa tuntumaan.
Minkälaisella alustalla ajelet?rälläkkä kirjoitti:Pannaanpas tähän nyt omia kokemuksia tuosta tuesta:
Asennus sujui muuten mutkattomasti, mutta vänkärin puolelta piti takimmaisen pultin reikää avartaa jonkin verran. Pultit piti vaihtaa pidempiin.
Ilmastoinnin putket sopivat vallan hyvin vaikka ovatkin hieman vääntyneet aikanaan sivulle.
Ainoa miinus tulee siitä, että B202:ssa öljykorkki jaa niin hankalasti alle, että
tuki on otettava auki toisesta päästään mikäli öljyt haluaa tarkistaa sitä kautta. Onneksi Check oil level-valo toimii.
Keulan käytös muuttui huomattavasti ja auto ei niiaile läheskään yhtä paljon.
Mutkiin voi ajaa selvästi kovempaa. Epäilyistäni huolimatta hyvä ostos.
Arvosanaksi 9-
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11