Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ÄÄÄTTSIHHHh
"Kaasari"
Viestit: 49
Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 23:13
Paikkakunta: kurikka

Viesti Kirjoittaja ÄÄÄTTSIHHHh »

hiljaa hyvä tulee :lol:
TURBOSAAB uhkuu ja puhkuu kuin
ISO PAHA SUSI
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4960
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

ÄÄÄTTSIHHHh kirjoitti:hiljaa hyvä tulee :lol:
Niin tulee ja hyvää kannattaa aina odottaa...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

No hiljaa on todella edetty kun projekti aloitettiin vuoden alussa :)
tamtami
"Aero"
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Eihän se ole pahakaan jos tollainen rojekti menee läpi vuodessa, muun työn ohessa ja kunnialla vielä. :P
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Noniin nyt ne on valmiita. Pintakäsittelyyn lähtee huomenna.

Kuva
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4960
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

TeePee kirjoitti:Noniin nyt ne on valmiita. Pintakäsittelyyn lähtee huomenna.
Komea rivistö....
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Komeita on, vaan toivottavasti mikään verokyylä ei selaile täällä, tässä maassa kun riittää kaiken maailman silmiä...

Himottaisi kyllä omaan tonnariinkin kehittää tuollainen, tosin olisi varmaan sitten jäykin osa tuossa hapankorpussa...
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Voithan sinä ostaa yhden tuen jos vain haluat :wink: Kyllä näitä riittää :P
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Hmm, mieli kyllä tekisi MUTTA... piru kun tuo Pommari tosiaan syö enemmän rahaa kuin kilometrejä :evil:

Nyt pitää ostaa DI, korjata bensalämppäri, mahdollisesti tuulilasi jos en sitä ehjänä irti saa, on ruostunut alareunasta irti ja pesee naaman sateella ajaessa. Laturiremontti, mittarivalot, umpiot leimalle, talvirenkaat. Hihnapyörän puoleinen stefa ja öljypumpun tiivisteet, samalla sitten hihna ja rullat. Raidetanko joka kusee öljyä lähes yhtä nopeasti kuin sitä sinne kaataa, 2,3TA m-90...

Huhhuh...

Toivottavasti noita tukia on vielä jatkossa saatavana, on sen verran hienoa jälkeä kyllä :D
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

No on sulla siinä tekemistä :D Olis varmaan helpompi vaihtaa autoa? :roll:

kyllä näitä tukia on saatavana, ja tehdään sitten lisää jos loppuu kesken.
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Kiikun kaakun, olen tuohon jo niin paljon syytänyt että mennään sitten loppuun saakka... sitten ei ainakaan enää kannata vaihtaa.

Tuo on kyllä ollut sellainen koulu että en toista Tonnaria enää ikinä osta, merkissä kyllä pysytään :wink:
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

Loppua ei näy kun alkaa tonnarin pikkuvikoja korjailemaan.....puhun kokemuksesta :D Välillä kyllä kaduttaa etten silloin joskus osunut lyhtypylvääseen, auton lähdettyä käsistä, vaan liu'uin metrin verran sivusta ja tonnari säästyi. Tuolloin kun ei ollut mennyt rahaa vasta kun muutama tuhatlappunen. :?
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

Pannaanpas tähän nyt omia kokemuksia tuosta tuesta:

Asennus sujui muuten mutkattomasti, mutta vänkärin puolelta piti takimmaisen pultin reikää avartaa jonkin verran. Pultit piti vaihtaa pidempiin.
Ilmastoinnin putket sopivat vallan hyvin vaikka ovatkin hieman vääntyneet aikanaan sivulle.
Ainoa miinus tulee siitä, että B202:ssa öljykorkki jaa niin hankalasti alle, että
tuki on otettava auki toisesta päästään mikäli öljyt haluaa tarkistaa sitä kautta. Onneksi Check oil level-valo toimii.

Keulan käytös muuttui huomattavasti ja auto ei niiaile läheskään yhtä paljon.
Mutkiin voi ajaa selvästi kovempaa. Epäilyistäni huolimatta hyvä ostos.

Arvosanaksi 9-
TeePee
"Hölösuu"
Viestit: 1007
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 17:59
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja TeePee »

rälläkkä kirjoitti:Pannaanpas tähän nyt omia kokemuksia tuosta tuesta:

Asennus sujui muuten mutkattomasti, mutta vänkärin puolelta piti takimmaisen pultin reikää avartaa jonkin verran. Pultit piti vaihtaa pidempiin.
Ilmastoinnin putket sopivat vallan hyvin vaikka ovatkin hieman vääntyneet aikanaan sivulle.
Ainoa miinus tulee siitä, että B202:ssa öljykorkki jaa niin hankalasti alle, että
tuki on otettava auki toisesta päästään mikäli öljyt haluaa tarkistaa sitä kautta. Onneksi Check oil level-valo toimii.

Keulan käytös muuttui huomattavasti ja auto ei niiaile läheskään yhtä paljon.
Mutkiin voi ajaa selvästi kovempaa. Epäilyistäni huolimatta hyvä ostos.

Arvosanaksi 9-
Niin joo siis ne vakiopultit ei tosiaan ihan riitä eli ne on vaihdettava pitempiin.... en vissiin musitanut mainita sitä? Öljykorkin yli taitaa b202:ssa mennä mutta tosiaan se putkihan siitä on helppoa irroittaa tarkistuksen ajaksi. Hyvä että kelpaa.

Kromattavaksi ne siis lähtivät tänään. Sen verran täytyy kertoa ettei saada kaikkiin ihan peilikirkasta pintaa, koska putkierä joka tilattiin eilen ja piti saada kiireellä... niin ne olivat ruosteessa ja niissä oli pinnassa sininen maali.. eli ne siis jouduttiin hiekkapuhaltamaan. Pintahan jää silloin aika karheaksi, mutta pinnasta tulee kuulemma kuitenkin siistin näköinen vaikkei peili olekaan. 9 tai 10 tukea on puhdasta putkea ja niihin saadaan peilipinta, toivottavasti. Niin ja tämähän on vain ruosteelta suojaava pintakäsittely eli tähänhän voi sitten tarpeen vaatiessa oman maun mukaan sutaista maalin pintaan jos siltä alkaa tuntumaan.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

rälläkkä kirjoitti:Pannaanpas tähän nyt omia kokemuksia tuosta tuesta:

Asennus sujui muuten mutkattomasti, mutta vänkärin puolelta piti takimmaisen pultin reikää avartaa jonkin verran. Pultit piti vaihtaa pidempiin.
Ilmastoinnin putket sopivat vallan hyvin vaikka ovatkin hieman vääntyneet aikanaan sivulle.
Ainoa miinus tulee siitä, että B202:ssa öljykorkki jaa niin hankalasti alle, että
tuki on otettava auki toisesta päästään mikäli öljyt haluaa tarkistaa sitä kautta. Onneksi Check oil level-valo toimii.

Keulan käytös muuttui huomattavasti ja auto ei niiaile läheskään yhtä paljon.
Mutkiin voi ajaa selvästi kovempaa. Epäilyistäni huolimatta hyvä ostos.

Arvosanaksi 9-
Minkälaisella alustalla ajelet?

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin