Mistä kestävät männät ja kampi rauta 2.3 t

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
margo
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 13:29
Paikkakunta: kerimäki

Mistä kestävät männät ja kampi rauta 2.3 t

Viesti Kirjoittaja margo »

eli kestäviä mäntiä ja kampiakselia etsitään....
Tomasso
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 17:40
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Tomasso »

alkuperäiset
t-lahdenmaki
"Viggen"
Viestit: 668
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
Paikkakunta: Jalasjärvi

Viesti Kirjoittaja t-lahdenmaki »

Alkuperäisiä ei kannata lähteä vaihtamaan, ovat vakionakin sieltä tukevimmasta päästä. 8)
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Re: Mistä kestävät männät ja kampi rauta 2.3 t

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

margo kirjoitti:eli kestäviä mäntiä ja kampiakselia etsitään....
Minkäslainen projekti on mielessä?

Ainakin 500hv vireeseen asti pitäis alkuperäiset riittää mainiosti, Maptunin kavereilla jopa yli 500hv vireestä alkuperäis palikoilla. Kannattaa pistää ne mäntiin ja kampuraan suunnitellut rahat kiinni muihin osiin... :D

Paitsi siinä tapauksessa jos toi 500hv on tarkoitus ylittää :twisted:
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Vastaa Viestiin