kestää niin kauan kuin kestää ja sitten parempaa tilalle! pikku-t 228mm iso-T ja aero 240mm kytkin.
ainakaan epc ei erittele kuin i ja turbo vauhtipyörät, eli 240mm kytkin pitäisi sen mukaan sopia matalapaineeseen heittämällä!?
viisaammat kertokaa olenko oikeassa!
tonnarin omistajana vasta ollut kk ja päivän...
Matalapaine turbon ahtopaineet?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 49
- Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 23:13
- Paikkakunta: kurikka
hukkaportin tankoa vääntelemällä ja crc:tä niveleen ruiskuttamalla se vika lähti! kiitokset jamalalleÄÄÄTTSIHHHh kirjoitti:morjesta
elikkäs tuo autoni 9000 2.0t-96(matalapaine 0.4bar) ahtaa LIIKAA, en ollut
pitkään aikaan kokeillutkaan kunnolla mutta eilen kun armeijaan ajoin viimeistä kertaa (tj3) piti vähä hurvitella ja mittarin mukaan ahdot nousi
rivakasti 0.75-0.8 josta sitten rykäisy(fuel cut)
hannu
koe ajolla 2.vaihteella ahtoi yli 0.6 ja sitten 3,4,5. vaihteilla hissun kissun nousi vaivoin 0.3 ,mutta tien pääs pyörrettyäni kaikilla vaihteilla noin 0.5bar
hannu
TURBOSAAB uhkuu ja puhkuu kuin
ISO PAHA SUSI
ISO PAHA SUSI
Pikku t on käytetty myös 215mm ja isompi kytkin ei sovi ainakaan 215mm paikalle. Asetelman koko on eri ja vauhtipyörän joutuu vaihtamaan/muokkaamaan. Jossakin kohtaa vuonna 96-97 on myös matalapaine malleissa tuo 228mm kytkin (tietystä alusta numerosta eteenpäin).mikkoimp kirjoitti:kestää niin kauan kuin kestää ja sitten parempaa tilalle! pikku-t 228mm iso-T ja aero 240mm kytkin.
ainakaan epc ei erittele kuin i ja turbo vauhtipyörät, eli 240mm kytkin pitäisi sen mukaan sopia matalapaineeseen heittämällä!?
viisaammat kertokaa olenko oikeassa!
tonnarin omistajana vasta ollut kk ja päivän...
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx