Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Tulipa kiiltävä tuosta kun ensiksi pesin, sitten käsittelin Glymin punasella ja vielä perään Lahegan kovavahalla. Ei tarvii peiliä.... täytyy mennä huomenna pulttaamaan kiinni.
Mites nuo reijät olisi parasta tehdä niin että ne saa juuri oikeille kohdilleen? ...eli että tuki / pultit pysyvät tiukassa kontaktissa ilman klappia?
Ostin 10mm pultit, parit prikat ja nylon mutterit...
Mites nuo reijät olisi parasta tehdä niin että ne saa juuri oikeille kohdilleen? ...eli että tuki / pultit pysyvät tiukassa kontaktissa ilman klappia?
Ostin 10mm pultit, parit prikat ja nylon mutterit...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Tänään vihdoin sain putken tuonne lokarien väliin paikoilleen... pistin pari prikkaa väliin vähentämään liikoja vääntöjä. Tuo laippa kun taipuu kiitettävästi, jos sen vetää ihan lokariin kiinni asti.
En tiedä onko vaan harhatuntemusta, mutta ihan kuin tuntuisi selvästi jäykemmältä keula... esim. viistokiveyksien yms. ylitte kun ajaa niin ei natise entiseen malliin. Myöskin ihan kuin ratin kääntäminen tuntuisi hiljasissa vauhdeissa kevyemmältä. Täytyy jatkaa koeajoja...
Mitäs katastusmies sanoo muuten moisesta tangosta konetilassa?
En tiedä onko vaan harhatuntemusta, mutta ihan kuin tuntuisi selvästi jäykemmältä keula... esim. viistokiveyksien yms. ylitte kun ajaa niin ei natise entiseen malliin. Myöskin ihan kuin ratin kääntäminen tuntuisi hiljasissa vauhdeissa kevyemmältä. Täytyy jatkaa koeajoja...
Mitäs katastusmies sanoo muuten moisesta tangosta konetilassa?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Vaikuttaisi siltä, että B202:ssakin mittatikun korkin mahtuu ujuttamaan tangon alta, vaikka ahdasta onkin. Takimmainen moottorintukikumi saattaa olla tosin vähän väsynyt ja korkki siten vähän alhaalla. Toivottavasti mahtuu tulemaan vielä tukikumin vaihdon jälkeenkin.
Porasin tankoon reiät niin, että tanko tuli muutaman millin verran ylemmäs kuin alin mahdollinen asento olisi ollut. Ilmastoinnin putket menevät vänkärin puolella niin läheltä kiinnikettä, että tangossa olevasta litistyksestä ja lähemmän putken lievästä uudelleenmuotoilusta huolimatta putki olisi jäänyt alimmassa asennossa nojaamaan tankoon turhan vahvasti.
87-tontussa ruoste on koria keventänyt jo sen verran että kaikki mahdollinen lisäjäykistys on plussaa
Porasin tankoon reiät niin, että tanko tuli muutaman millin verran ylemmäs kuin alin mahdollinen asento olisi ollut. Ilmastoinnin putket menevät vänkärin puolella niin läheltä kiinnikettä, että tangossa olevasta litistyksestä ja lähemmän putken lievästä uudelleenmuotoilusta huolimatta putki olisi jäänyt alimmassa asennossa nojaamaan tankoon turhan vahvasti.
87-tontussa ruoste on koria keventänyt jo sen verran että kaikki mahdollinen lisäjäykistys on plussaa

Viimeksi muokannut jus, Su Joulu 10, 2006 22:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00