3.0 V6 jakoketju vaihtoväli?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Kyllähän tuo ihan kansipahvivialta näytti, höyrypilvestä ja koneen alle valuneesta öljy-vesi-mönjästä päätellen.

Minäpä se siis olin joka pysähtyi Voyagerin kanssa vissiin ihan just kun olit itse kerennyt pysähtyä. Hyvä kuulla että lisäapua järjestyi, meillä oli vielä ajomatka Ouluun niin piti jatkaa matkaa. Aateltiinpa vaan tarkastaa ettei ole mitään hätää.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
nakke
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 16:30
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja nakke »

Kiitokset vaan avun tarjoamisesta.

Se minua vaan ihmetyttää kun moniurahihna näytti olevan ehjä ja ilmastointi simahti ennen muita tapahtumia... En oikein ymmärrä miten nämä liittyvät yhteen (vaikka en minä kyllä paljon mitään mistään tiedä).

Öljynpaineen merkkivalo ei syttynyt ennen kuin auto oli sammutettu ja virrat uudestaan päällä ja mielestäni lämmötkään ei nousseet pahasti (tosin rumppasin sitä ilmastointia joten seuranta oli siltä osin heikkoa :oops: .)
Hyllystä lytyy: Saab 9000 3.0 V6 Griffin -95, Saab 9-5 3.0 Tid wagon -02, Saab 9-3 1.8t wagon -05
varastossa olleet
9-5 SE -00, 900 - 94, 900 GLS -80, 99 -72
heikki.rantalaiho
"Aero"
Viestit: 404
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Viesti Kirjoittaja heikki.rantalaiho »

nakke kirjoitti: Se minua vaan ihmetyttää kun moniurahihna näytti olevan ehjä ja ilmastointi simahti ennen muita tapahtumia... En oikein ymmärrä miten nämä liittyvät yhteen (vaikka en minä kyllä paljon mitään mistään tiedä).
Nii, kai siellä on voinu vaan vesipumppukin sanoa sopimuksensa irti, mutta jos ei ilmastointikaan pelittänyt niin luulis että hihna ei ole kaikkia apulaitteita pyörittänyt... :roll:
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

...mikäli swappi tulee tarpeeseen: http://www.saabcentral.com/assets/downl ... e_swap.pdf
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Vastaa Viestiin