Muutamia askarruttavia juttuja kun tuossa autossa on ollut jo ennestään kun sen itselleni sain.
- Ratissa tuntuu olevan klappia ja klapin syyksi näyttäisi paikallistuvan siinä polven kohdalla akselin haarukassa väljyys. Saa nähdä mitä siitä konttorilla sanovat jos huomaavat.
- Toinen seikka on etupään kolinat. Tosin aiemmin olleessa satkussani oli vastaavanlaiset kolinat ja niistä ei katsari edes maininnut mitään.
- Kolmas seikka mikä mietityttää on se, kun auto välillä käy seilaten tyhjäkäyntiä ja vapaalla noin 2000-3000 kierroksen tasakaasulla kuuluu välillä pieni yskäisy. Ajossa noita ei kuitenkaan huomaa ja muuten käy hyvin ja toimii ok, kuitenkin mielessä josko olisi jotenkin kattia viottanut tms. Vika on todnäk kaasuläppäkotelossa kuten täällä olen antanut ymmärtää. (auto siis CSE 2.3T a -93 (TCS)).
Kahteen kertaan on nyt saanut tinata valonvalvontarelettä kun toinen pitkävalo ei ole syttynyt kuin relekoppaan kopauttamalla. Toinen takajarruvalo tekee välillä samaa, syttyy kun valoon kopsauttaa tai itsekseen.
Mitään uusia vikoja tuohon tuontipelleen ei ole ilmaantunut, nuo ovat siinä jo olleetkin.
TCS toimii todella hienosti näillä keleillä lähes sileillä kesärenkailla. Ei tunnu liukkaalta ajaa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lukothan tässä italian spagettisuunnittelijoiden korimallissa on täys paskat. Joka tonnarissa mulla on ollut sama ongelma alkupakkasilla. Ovet saa auki, mutta ei saa enää kiinni. Joutuu ajamaan ovi auki jonkun matkaa kunnes lukot lämpenee
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Missään muussa Saab-mallissa ei ole minulla lukko-ongelmia ollut.
TERO