Painelaakeri möykkää

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
kaapisti9000
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 15:42
Paikkakunta: Helsinki

Painelaakeri möykkää

Viesti Kirjoittaja kaapisti9000 »

Otin talvi auto saab 9000 vm.90 2litran koneella käyttöön. Ilmeisesti kytkimen painelaakeri pitää ääntä koska ääni tule vain kytkintä painettaessa. Tietääkö kukaan halpaa korjaajaa. Kai sinne kannattaa laittaa myös keralla asetelma sekä kytkin levy. :?
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Kyllähän sinne kannattaa kerralla laittaa kaikki osat kunnollista. Kytkinpaketti maksaa hieman yli 100 euroa ja jos osaa itse vaihtaa niin pääsee hyvinkin halvalla. Mutta korjaamolla asia on vähän toinen, itse olen kaverin kanssa vaihtanut kytkimen tonnariin ja aikaa tosiaan meni paljon. Korjausopas antaa aika-arvioksi korjaamoille noin 10 tuntia.
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Jos auto on hyvässä kunnossa ( meinaat pitää pitkään ) ja ajatuksissa on kaivaa lisätehoja , nin tarkastale myös vahvempia kytkimiä ( esim sachs).

Itse käytin autoni Virossa kytkinrempassa .Eikä oo muuta kuin positiivista sanottavaa. Matkat on ilmaiset , kun lähdet tyhjällä tankilla ja tankkaat siellä.
Päivä tosin menee ja aika on varattava 1-2-viikkoa etukäteen. Jos orkkiskamat kelpaavat , niin ne on halvempia kuin Suomessa. Oma kytkinremppani tuli töiden osalta maksamaan alle 300 E .
Huolto , jossa käytin : Viking Motors , Vana Tammesaaretee 51, on Viron Saabin maahantuoja. Liikkeessä teettettynä myös uusien autojen takuut säilyy ja saat leiman huoltokirjaan,
kaapisti9000
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 15:42
Paikkakunta: Helsinki

kiitos tiedoista

Viesti Kirjoittaja kaapisti9000 »

Kyllähän tuon itsekkin voisi vaihtaa tilat vaan puuttuu ja työkalujakaan ei ole kuin bilteman 120 sarja. Tuota viron keikkaa pitää harkita. Kumma juttu nyt kun olen ajellut pari tuhatta kilometriä niin meteli on lähes häipynyt, ruosteet kai on karisseet pois.
Vastaa Viestiin