9000 2,0 turbo...
9000 2,0 turbo...
Kiikarissa olisi saabbi 9000 2,0 litranen turbo vuodelta 1997, varustettuna automaatilla. (Rahdattu jostakin... ei alkuperäinen Suomi auto)
Millainen kulutus tossaisessa sattuisi olemaan, ilmeisesti kaikki katoaa mitä tankkiin kaataa .
Mihin tossa kannattaisi kiinnittää huomiota, ei oo kokemusta turboista saati automaateista .
Millainen kulutus tossaisessa sattuisi olemaan, ilmeisesti kaikki katoaa mitä tankkiin kaataa .
Mihin tossa kannattaisi kiinnittää huomiota, ei oo kokemusta turboista saati automaateista .
Kulutuksessa ei ole suuria eroja muihin saman kokoisiin ja painoisiin autoihin verrattuna.
Normaalisti kuluttaa sadalla kilometrillä seitsemästä litrasta äärettömään, riippuen ajotavasta.
Alle seitsemänkin pääsee rauhallisella ajolla eikä tarvi pysähdellä ja kiihdytellä.
Normaalisti kuluttaa sadalla kilometrillä seitsemästä litrasta äärettömään, riippuen ajotavasta.
Alle seitsemänkin pääsee rauhallisella ajolla eikä tarvi pysähdellä ja kiihdytellä.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
-
- "Hirsch"
- Viestit: 739
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
Hyvä auto se on. Kulutus manuaalina pelkässä matka-ajossa 6,5l ja yhdistetty noin 8(yli tai ali). Pelkkä kaupunkiajo on sitten enemmän, tästä kulutuksesta on kuitenkin käyty useampi keskustelu joten käytä hakua.
Täytyy myöntää, että itse olen automaattivaihteiston harras vihaaja ja jos olisin Brunein sulttaani ostaisin kaikki automaatit ja pistäisin paaliin (tulipahan avauduttua. ).
Eniten kiinnittäisin kuitenkin huomiota auton yleiseen kuntoon ja maalipintaan. Kuluvia osia käytettynä ostettuun joutuu vuoden sisään kuitenkin vaihtamaan enemmän tai vähemmän.
Tuo on luultavasti pienpaineinen, joten turbon olemassa oloa ei välttämättä edes huomaa paitsi jos se on rikki. Tehottomuuteen saa kuitenkin helposti apua hommaamalla virilastun.
Täytyy myöntää, että itse olen automaattivaihteiston harras vihaaja ja jos olisin Brunein sulttaani ostaisin kaikki automaatit ja pistäisin paaliin (tulipahan avauduttua. ).
Eniten kiinnittäisin kuitenkin huomiota auton yleiseen kuntoon ja maalipintaan. Kuluvia osia käytettynä ostettuun joutuu vuoden sisään kuitenkin vaihtamaan enemmän tai vähemmän.
Tuo on luultavasti pienpaineinen, joten turbon olemassa oloa ei välttämättä edes huomaa paitsi jos se on rikki. Tehottomuuteen saa kuitenkin helposti apua hommaamalla virilastun.
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Veli tuli juuri Italiasta ja olisi toivonut että kaikilla italialaisilla olisi automaattivaihteet. Ensinnäki, kukaan ei osannu vaihdella niitä vaihteita ja toiseksi siinä ruuhkassa olisi huomattavasti ripeämpää ja miellyttävämpää ajella automaatilla. Suomessa tietysti toisin..Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti:Hyvä auto se on. Kulutus manuaalina pelkässä matka-ajossa 6,5l ja yhdistetty noin 8(yli tai ali). Pelkkä kaupunkiajo on sitten enemmän, tästä kulutuksesta on kuitenkin käyty useampi keskustelu joten käytä hakua.
Täytyy myöntää, että itse olen automaattivaihteiston harras vihaaja ja jos olisin Brunein sulttaani ostaisin kaikki automaatit ja pistäisin paaliin (tulipahan avauduttua. ).
Eniten kiinnittäisin kuitenkin huomiota auton yleiseen kuntoon ja maalipintaan. Kuluvia osia käytettynä ostettuun joutuu vuoden sisään kuitenkin vaihtamaan enemmän tai vähemmän.
Tuo on luultavasti pienpaineinen, joten turbon olemassa oloa ei välttämättä edes huomaa paitsi jos se on rikki. Tehottomuuteen saa kuitenkin helposti apua hommaamalla virilastun.
VW transporter 2.5tdi vm.99
Kaipa siellä kylmässä Pohjolassa manuaalikin kelpaa, kun saa ajella omassa rauhassaan. Joskus toki porotokka eksyy tielle, ja pitää vähän vaihdekeppiäkin siirrellä.Hitain Pohjois-Suomessa kirjoitti: Täytyy myöntää, että itse olen automaattivaihteiston harras vihaaja ja jos olisin Brunein sulttaani ostaisin kaikki automaatit ja pistäisin paaliin (tulipahan avauduttua. ).
Mieli muuttuu, jos joutuu päivittäin ajelemaan esim. Helsingin keskustassa, missä pisin vihreä aalto liikennevaloissa on yhden korttelin pituinen. Taksisuharitkin kuulemma kieltäytyvät tulemasta töihin, mikäli isäntä on järjestänyt käsivaihteisen pirssin kuskiparan käyttöön.
Minulla 2,0t automaatti kuluttaa noin 10,3l/100km, ajelen pk-seudulla kehäteillä ja keskustan liepeillä.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Matka ajoo...
No lähinnä mulla on tuota työmatka ajoa päivittäin 45 kilsaa sivunsa, kaupungilla ei tarvii pyöriä niin hirveesti. Nykyinen sitikka VTS xsara on niin hirveen pikkuinen et tekisi mieli isompaa autoa, johon sitten sopii muutakin kuin pari ostoskassia .
Riippuen rengastuksesta ja laatikkoversiosta 100 km/h kierroksetmikkoimp kirjoitti:mitä tommoses tomaatis on kierroksia sadan vauhdissa? ei taida yhtä harvat välitykset olla kuin manuaalissa...?
automaatilla turbo 2463 - 2525 ja ruisku 2702 - 2809.
manuaali turbo 2202 - 2564 ja ruisku 2652 - 2800.
Laskeskelin noita 9000 85-93 tekniset tiedot-kirjan taulukosta, jossa ilmoitettiin 1000 r/min nopeuksia eri vaihteistoille. Poimin tuohon ääriarvot, eri välityssuhteiden yleisyyteen eri autoissa en ota kantaa.
Pisimmät välitykset 2,3T manuaalissa 2200, 2,3TA pisimmillään 2440 r/min.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Mulla samat lukemat -94 Automaatti 2.3T mutta polkemalla ja oman mittarin mukaan.9000cst kirjoitti:Itsellä hörsii -98 2.0t Automaatti 14L kaupungissa, sekaajossa 12L ja matka-ajossa 9-10L
nämä kulutukset on sitten polkematta ja laskettu tankkauksista.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135