Ostamassa Ensimmäistä Saabia onko tämä hyvä?
Ostamassa Ensimmäistä Saabia onko tämä hyvä?
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1030359
Niin eli olisin ostamassa liikkeestä Saabia jatuo vaikuttaa hyvältä
Onko jollekkin tuttu vaiko eikö?
Ostan liikkeestä koska sieltä saa auton osa-maksulla ja itselläni on jo auto minkä annan vaihdossa pois....
[edit: Nettiauton linkki! -Jope]
Niin eli olisin ostamassa liikkeestä Saabia jatuo vaikuttaa hyvältä
Onko jollekkin tuttu vaiko eikö?
Ostan liikkeestä koska sieltä saa auton osa-maksulla ja itselläni on jo auto minkä annan vaihdossa pois....
[edit: Nettiauton linkki! -Jope]
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Automaatti ja 2.0 vapari ei ole mikään kiireisen miehen valinta, lähinnä letkeän mukavaa menoa tarjoaa. Kannattaa myös katsastaa, että ilmastointi toimii, kun semmoinen kerran löytyy (eli kompura lähtee pyörimään jne). Ja ruostetilannekin kannattaa katsastaa huolella, jos meinaat ajella vielä 25.6.2007 jälkeenkin tuolla saapilla.
Auto sinänsä ei ole minulle tuttu, kunhan ihan yleisesti lätisen
Auto sinänsä ei ole minulle tuttu, kunhan ihan yleisesti lätisen
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 23:49
- Paikkakunta: pietarsaari
utelias
mikä toi päivämäärä on noitten ruoste hommien kans tuleeko joku pykälä vai mitä
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: utelias
Siihen asti ilmoituksen mukaan auton katsastus voimassa...loppuu laillinen ajoaika siihen, jos on puoli koria silkkaa kukkamultaa eikä into riitä hitsausprojektiin.ahdinmoppe kirjoitti:mikä toi päivämäärä on noitten ruoste hommien kans tuleeko joku pykälä vai mitä
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
jaa a........
Mikäköhän olisi hyvä vaihtoehto? samankaltaisena ja hintaisena?
samanlainen manuaalina
Itsellä oli -91 CD (ei turbo) manuaalina ja harmittaa kun möin pois. Kulutus vuoden ympäri 6-8l/100 km, ja oli luotettava.
Täällä tuntuu olevan turbon kannattajia enemmistö (tai ovat aktiivisempia ) mutta vapari riittää hyvin normaaliajeluihin ja yksinkertaisemman rakenteen myötä luotettavuus on parempi.
Saabin tuon ikäiset automaatit hukkaa aikapaljon tehoja ja lisää kulutusta.
Mutta, kaikki yli 15 vanhat autot on yksilöitä; voit löytää hyvän yksilön turbolla tai ilman, automaatilla tai käsivaihteilla.
Täällä tuntuu olevan turbon kannattajia enemmistö (tai ovat aktiivisempia ) mutta vapari riittää hyvin normaaliajeluihin ja yksinkertaisemman rakenteen myötä luotettavuus on parempi.
Saabin tuon ikäiset automaatit hukkaa aikapaljon tehoja ja lisää kulutusta.
Mutta, kaikki yli 15 vanhat autot on yksilöitä; voit löytää hyvän yksilön turbolla tai ilman, automaatilla tai käsivaihteilla.
9000 CS 2.3 LPT -97 Aut.
#2545
#2545
Re: samanlainen manuaalina
Eipä sitä automaattia ja turboa kannata toisaalta peljästyäkään, kaikkihan on todella huolloista kiinni. Mutta tuon ikäisen CD:n kori voi olla todella paha vaikka päältä siisti olisikin, kannattaisi melkein koeajolla ajaa johonkin TI-halliin missä auton saisi ylös, ja käydä koputtelemassa helmat ja takakontin alapussit ja myös kurkistella niihin peräkontista.jmt kirjoitti:Itsellä oli -91 CD (ei turbo) manuaalina ja harmittaa kun möin pois. Kulutus vuoden ympäri 6-8l/100 km, ja oli luotettava.
Täällä tuntuu olevan turbon kannattajia enemmistö (tai ovat aktiivisempia ) mutta vapari riittää hyvin normaaliajeluihin ja yksinkertaisemman rakenteen myötä luotettavuus on parempi.
Saabin tuon ikäiset automaatit hukkaa aikapaljon tehoja ja lisää kulutusta.
Mutta, kaikki yli 15 vanhat autot on yksilöitä; voit löytää hyvän yksilön turbolla tai ilman, automaatilla tai käsivaihteilla.
Nimim. Kerran yllättynyt.
Löytäisikö joku nettiautosta hyvän???
Löytäisikö joku hyviä vaihtoehtoja minulle keskiviikkona pitäisi käydä hakemassa pirssi jostain?
oisko näistä mikään mainio vaihtoehto???
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=621137
Tai tämä???
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1005581
[edit: Nettiauton linkistä tarvii laittaa vain tuon verran. -Jope]
Tai tämä???
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1005581
[edit: Nettiauton linkistä tarvii laittaa vain tuon verran. -Jope]
komeita kuviahan nuo on ja varmasti kaikilla ajamaan pääsee, mutta ei ilmloitusten perusteella voi kovin paljoa sanoa yli 300tkm ajetuista. Toisaalta parin tonnin autoistahan on kyse.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Jos ei omaa "urheilullista" ajotapaa niin kyllähän vapari automaatillakin ehtii hyvin paikasta toiseen. Itsellä tuollainen 2.0i automaatilla oli enkä epäilis ostaa uudestaan jos helmi sattuisi vastaan.
Automaattivaihteista ja noinki paljon ajettua ostaessa kannattaa vaan varmistua että loota on kunnossa ja öljyt vaihdettu ajallaan kun ei taida olla se halvin remontti jos laukeaa.
Eikä se kulutus ainakaan omassa ajossa mikään tolkuton automaatillakaan ollut, maantiellä meni samalla mitä manuaalinkin kanssa mutta talvella kaupungin kulmapyörittelyssä sitten tietenkin saattaa käväistä pyörre tankissa... Mukavuudesta joutuu joskus maksamaankin.
Automaattivaihteista ja noinki paljon ajettua ostaessa kannattaa vaan varmistua että loota on kunnossa ja öljyt vaihdettu ajallaan kun ei taida olla se halvin remontti jos laukeaa.
Eikä se kulutus ainakaan omassa ajossa mikään tolkuton automaatillakaan ollut, maantiellä meni samalla mitä manuaalinkin kanssa mutta talvella kaupungin kulmapyörittelyssä sitten tietenkin saattaa käväistä pyörre tankissa... Mukavuudesta joutuu joskus maksamaankin.
#2029 Kari Kutuniva
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
2002 Saab 9⁵ 2.3t A Vector Wagon BioPower
Aivan juuri näin...
Aina joudut maksamaan jos haluat jotain hyvää....
huommenna olisi vapaa-päivä töistä ja olisi aikaa käydä katsastamassa autoja...
huommenna olisi vapaa-päivä töistä ja olisi aikaa käydä katsastamassa autoja...