jope:Täällä foorumilla vaan on onnistuneesti säikytelty kaikki vainoharhaisuuden asteelle.. Onkohan monella jo hanskalokerossa stetoskooppi, jolla kerran viikossa kuunnellaan jakopään rahinat?
ja kontissa di kasetti
Ostamassa V6 tonnaria...!
totta
ei noita tasapainohiluja tarvi pelätä,itsellä 91 2.3 turbo automaatti nyt mittarissa 361 tuhatta alkuperäiset tasapaino ketju systeemit.Nyt on alkanut kylmästä koneesta kuulumaan hiljaista rapinaa ilmoittelee vissiin ketjun poisto aikaa.Öljyhuolloista löytyy dokumentit välille 0-361 tuhatta vaihtoväli 9-10 tuhatta.
Tehottomuudesta sen verran 1000rpm 210nm vääntö onko muissa
tonnareissa samanlaista?. 0-100km/h noin 6.7 sekunttia.
2.3 turbo 200hv jää lähtöissä aika reilusti (on kokeiltu useamman kerran)
Eli yksi parhaimpia tonnaria malleja. (Tämähän on tietenkin minun mielipide).
(Pieni lisäys taitaa olla pienin bensankulutus tonnareissa.)
9000 cse 3.0v6
tonnareissa samanlaista?. 0-100km/h noin 6.7 sekunttia.
2.3 turbo 200hv jää lähtöissä aika reilusti (on kokeiltu useamman kerran)
Eli yksi parhaimpia tonnaria malleja. (Tämähän on tietenkin minun mielipide).
(Pieni lisäys taitaa olla pienin bensankulutus tonnareissa.)
9000 cse 3.0v6
60-120 ajat yms merkitys =0 kun lähdetään liikennevaloista!rälläkkä kirjoitti:Ja 60-120, 80-120 ym. ajat oli? 0-100 ajan merkitys maantiellä ohittaessa=0esh kirjoitti:0-100km/h noin 6.7 sekunttia.
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11