Mistä tunnistaa mikä LH-JET?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
MikKap83
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ti Loka 25, 2005 17:06
Paikkakunta: Ylämaa

Mistä tunnistaa mikä LH-JET?

Viesti Kirjoittaja MikKap83 »

Mistä tunnistaa mikä lh-jet versio autossa on? pitäs saada tietää et saisko vikakoodit ulos itse vai pitääkö käyttää liikkeessä..
auto on M89 2.0 T
9000 2.0t 96, 9-5 vector wagon 2.3tA 04
Avatar
Tobbana
"Hölösuu"
Viestit: 5324
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2003 08:33
Paikkakunta: Iisalmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 876#346689
Tuolta ainakin selviää miten saat luettua vikakoodit.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

LH 2.2 on ilman lambdaa. Kaksi pinninen tyhjäkäyntimoottorin liitin. Mikrokytkin kaasuläpän tunnistimena. IMM tais olla 005-loppuinen?

LH 2.4 lambdalla, mutta en tiedä onko tätä ollut koskaan tontussa. Mikrokytkin ja kolme pinninen tyhjiksen liitin. IMM tais olla 013-loppuinen

LH 2.4.2 lambda, kaksi pinniä tyhjikselle ja potentiometri kaasuläpälle. IMM nro en muista.

Tuli nyt muistin varasta. En ehdi nyt kaivella kirjaa mutta jos ei selviä niin tarkastellaan lisää sitten.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
MikKap83
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ti Loka 25, 2005 17:06
Paikkakunta: Ylämaa

Viesti Kirjoittaja MikKap83 »

Kyllä se taitaa tuo 2.2 olla.. ei kat.. IMM 017 .. kiitokset näistä
9000 2.0t 96, 9-5 vector wagon 2.3tA 04
Pekka Valtanen
"Hirsch"
Viestit: 788
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Pekka Valtanen »

jus kirjoitti:Näillä voi yrittää tunnistaa ruiskuversiota:
http://townsendimports.com/Web/engine_f ... riants.htm
Tämä sivu koskee USA:n malleja eikä taida päteä Suomi-autoille. Esimerkiksi minulla on -89 turboautomaatti, jossa on DI-sytytys eikä lambdaa.
#1488
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Pekka Valtanen kirjoitti:Tämä sivu koskee USA:n malleja eikä taida päteä Suomi-autoille.
Pätee se ruiskun tunnistamisessa suomiautoihinkin, kun jättää vasemmanpuoleisimman sarakkeen lukematta ja keskittyy vaan ruiskuversio-sarakkeeseen ja sen jälkeen olevassa sarakkeessa mainittuihin ruiskun tunnusmerkkeihin, tyhjäkäyntimoottorin napojen määrä ja kaasuläpässä olevan anturin tyyppi. Eli nuo samat mitä tema yllä jo kirjoitti.

Noiden lisäksi LH2.2-tunnusmerkkinä vielä 25-napainen ruiskuboksin liitin, ja 2.4, 2.4.1, 2.4.2 35-napainen.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin