eli taitaa olla ku mulla että välillä sitten antaa ahtoa välillä ei. Mulla näytti kans alussa tota arvoo, kunnes ei enää ollenkaan. Ja kaikkihan alkoi ekasta stegistä..janii kirjoitti:korjattu jeesus teipillä.mankun vastukset oli 3 ohm.moni millistä letkuu noi pikkuset on?

edit:
Niin luimpas tarkemmin potilaan oireet ja aivan TÄSMÄLLEEN samat oireet mulla ekalla stegillä kuin sulla! Ärsytti ihan sikana kun en tienny mikä oli.
Vika on mankku+hukkis(mahd. myös bypass). Mulla on edelleen tota samaa, mutta steg 3:lla syöttää ahtoja jo sen verran että yli kilo kun tulee aina, nii ei niin häiritse. Mulla peruspaineet jumissa 0,3bar koska hukkiksen tangon kierteet on über ruosteessa. Uusi säädettävä aktuaattori jäykemmällä jousella mulla jo on mutten oo saanu sitä viel heitettyy kiinni.
Bypassi kans mäkeen, ei maksa länärissä orkkis kuin parikolmekymppii. Hajoo kuiteski stegin myötä. Kaikki pikkuletkut kans vaihtoon, ni ei tartte sit miettii tuleeko tarpeeks höökiä kun seuraavaan kerran liikenteeseen leikkimään