Jalopuuta kojeslautaan
Samanlaisia vanhoja pommeja noista jokainen on, ja porsivat vähän väliä vaikka olisi Trollhättanissa huollettu Uusinkin tonnari alkaa olla jo 10-vuotias ja suunnittelu on 80-luvun alusta niin onhan nuo niin mooseksenaikaisia pelejä
Siitä kojelautahommasta sanoisin että mustana muovisena on vieläkin karseamman näköinen mitä jalopuisena, suosittelisin ainakin siihen kohtaan sitä Saabin alkuperäistä jalopuuläpyskää, muut puut ovat mielestäni aivan turhia ja esim. ovien jalopuut suorastaan yber-pappamaiset (kuten koko tonnarikin, eli sinällään sopii linjaan).
Edit: en siis väitä että tonnari olisi mitenkään erityisen huono auto, kunhan totesin vain rehellisesti että on melkoinen dinosaurus jo tätänykyään Niin ja vikojahan noissa riittää enemmän kuin ranskalaisissa, etenkin sähkö-sellaisia
Siitä kojelautahommasta sanoisin että mustana muovisena on vieläkin karseamman näköinen mitä jalopuisena, suosittelisin ainakin siihen kohtaan sitä Saabin alkuperäistä jalopuuläpyskää, muut puut ovat mielestäni aivan turhia ja esim. ovien jalopuut suorastaan yber-pappamaiset (kuten koko tonnarikin, eli sinällään sopii linjaan).
Edit: en siis väitä että tonnari olisi mitenkään erityisen huono auto, kunhan totesin vain rehellisesti että on melkoinen dinosaurus jo tätänykyään Niin ja vikojahan noissa riittää enemmän kuin ranskalaisissa, etenkin sähkö-sellaisia
Viimeksi muokannut ng900aero, La Joulu 23, 2006 01:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ei tässä ole edelleenkään kukaan röyhistelemässä. "Varustelistassa" vertasin vakio Aeroon ja edellisessä vastauksessani puolestaan siihen, etten ainakaan itse ole täällä vielä törmännyt yli 300hv tomaattitonnariin. Jos sellainen on jollain järkevää tapaa mahdollista toteuttaa, olen luonnollisesti kiinnostunut.jcarlson kirjoitti:alle 350 hevosen en alkaisi paljoa rintaa röyhistelemään. Pitää valita semmoinen lootikko joka kestää.
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Toiset tekee ja toiset valittaa että voi kun vois.saapasi kirjoitti:Ei tässä ole edelleenkään kukaan röyhistelemässä. "Varustelistassa" vertasin vakio Aeroon ja edellisessä vastauksessani puolestaan siihen, etten ainakaan itse ole täällä vielä törmännyt yli 300hv tomaattitonnariin. Jos sellainen on jollain järkevää tapaa mahdollista toteuttaa, olen luonnollisesti kiinnostunut.jcarlson kirjoitti:alle 350 hevosen en alkaisi paljoa rintaa röyhistelemään. Pitää valita semmoinen lootikko joka kestää.
Tuumasta toimeen siis!
Jos hajoaa niin tulipahan sentään yritettyä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Kuulopuhetta joltain klubilaiselta. Mutta onhan toi jo melko järjetön summa laittaa 10 vuotta vanhan auton yhteen osaanJouniCSE kirjoitti:Pistäs linkkiä siihen 4000e vahvistetuun tomaattiin.
Väärin. Katajan Aerossa on vahvistettu automaattiloota, tais olla -98. Se on mun hyvä tuttu ja sano mulle kesällä, et joku sen kaveri tekee mulle n. 500€:lla vahvistuksen jos joskus tartten. Se oli kuitenkin uskosin mun hinta. Siihen en oo vielä lähtenyt kun autoa en oo vuottakaan vielä omistanu. Ens kesänä voidaan kattoa uudestaan, vaikka kyllä nää tehot mulle tällä hetkellä ainakin ihan riittää. Toivottavasti se kaveri tekee niitä vielä silloin.JouniCSE kirjoitti:Käsittääkseni sitä on jotkut kyselleet ZF:tä asti että voiko tolle tomaatille jotain tehdä ja vastaus on ollut negatiivinen.
saapasi kirjoitti:Kuulopuhetta joltain klubilaiselta. Mutta onhan toi jo melko järjetön summa laittaa 10 vuotta vanhan auton yhteen osaanJouniCSE kirjoitti:Pistäs linkkiä siihen 4000e vahvistetuun tomaattiin.
Väärin. Katajan Aerossa on vahvistettu automaattiloota, tais olla -98. Se on mun hyvä tuttu ja sano mulle kesällä, et joku sen kaveri tekee mulle n. 500€:lla vahvistuksen jos joskus tartten. Se oli kuitenkin uskosin mun hinta. Siihen en oo vielä lähtenyt kun autoa en oo vuottakaan vielä omistanu. Ens kesänä voidaan kattoa uudestaan, vaikka kyllä nää tehot mulle tällä hetkellä ainakin ihan riittää. Toivottavasti se kaveri tekee niitä vielä silloin.JouniCSE kirjoitti:Käsittääkseni sitä on jotkut kyselleet ZF:tä asti että voiko tolle tomaatille jotain tehdä ja vastaus on ollut negatiivinen.
öööh...eli sulla ei ookkaan sitä 4000e lootaa joka autto auton kulussa? Ja kerros tosiaan kuka noit automaagilootia vahvistelee niin monen innokkaan tomaattivirittäjän päivät ovat pelastettuja. Ja toi 500e vahvistuksesta...no enpä sano mitään ku en tiiä..
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Niimpä, onhan se peukalo kohtuullisen keskellä kämmentä auton tekniikassa. Kiinnostunut kuitenkin olen.Stressfläkt kirjoitti:Toiset tekee ja toiset valittaa että voi kun vois.
Se oiskin rikkaus jos osais tolle mekaniikalle tehdä jotain jännempää. Huolloissakin säästäisi jo pitkän pennin. Minun osaamiseni ajoittuu sitten tietotekniikan puolelle. Tuokaa eteen joku gerpsiläppäri-yhdistelmä naitettavaksi nettiin, niin eipä kauan nokka tuhise..
Tekishän sitä moni ja opiskelis uutta jos olis aikaa kaikkeen. Koulussa ja työssä kun tässä käydään.Stressfläkt kirjoitti:Tuumasta toimeen siis!
Jos hajoaa niin tulipahan sentään yritettyä.
Minä en valitettavasti halua uhrata toimivaa hyvää autoani tuolla jälkimmäisellä periaatteella. Ennemmin kyselen täällä vaikka liikoja kuin lähden hajottamaan paikkoja.
Kannattaa opetella. Oppii kummasti kaikenlaista kun vaan viitsii liata kätensä. Pelkällä teorialla ilman käytännön kokemusta ei pitkälle pääse eikä toisinpäinkään oikein.saapasi kirjoitti:Niimpä, onhan se peukalo kohtuullisen keskellä kämmentä auton tekniikassa. Kiinnostunut kuitenkin olen.Stressfläkt kirjoitti:Toiset tekee ja toiset valittaa että voi kun vois.
Se oiskin rikkaus jos osais tolle mekaniikalle tehdä jotain jännempää. Huolloissakin säästäisi jo pitkän pennin. Minun osaamiseni ajoittuu sitten tietotekniikan puolelle. Tuokaa eteen joku gerpsiläppäri-yhdistelmä naitettavaksi nettiin, niin eipä kauan nokka tuhise..
Tekishän sitä moni ja opiskelis uutta jos olis aikaa kaikkeen. Koulussa ja työssä kun tässä käydään.Stressfläkt kirjoitti:Tuumasta toimeen siis!
Jos hajoaa niin tulipahan sentään yritettyä.
Minä en valitettavasti halua uhrata toimivaa hyvää autoani tuolla jälkimmäisellä periaatteella. Ennemmin kyselen täällä vaikka liikoja kuin lähden hajottamaan paikkoja.
Tietotekniikkahan tuo on omakin opiskeluala, mutta eihän se estä opettelemasta vapaa-ajalla. Tulee kuitenkin huollot, korjaukset ja viritykset tehtyä ihan itse vaikka luennoilla olisikin puhe vaikkapa Tomasulo-algoritmeista, semaforeista ja CMOS-logiikasta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Mielestäni kirjoitusasustani ei saa käsitystä että minulla sellainen olisi, mutta jos joku nyt niin luuli, niin korjaan että EI, minulla ei todellakaan ole sellaista. Tarkoitin että en ole nähnyt kenelläkään vielä sellaista, joten kovin monella ei kovempaa settiä tomaattina voi olla (3 samaa lukemaa tiedän). Ja elkääs nyt hirnahtako taasHane_81 kirjoitti:öööh...eli sulla ei ookkaan sitä 4000e lootaa joka autto auton kulussa?
Empäs kerrokaan ..no ei, kyllä mä sit sanon ku siihen lähen. Mä haluan ensin! Toi 500€ on siis kuten sanoin MUN hinta, muille siis varmasti enemmän. Luotettavuus Katajan tuntien varmaan ihan kohallaan, ajaahan se sillä itekkin ja sen auto on ku helmi. Ja se on vielä niiden perheen ainoa millä ne yleensä ajelee, vaikka piha onkin aina täpösen täynnä saabeja.Hane_81 kirjoitti: Ja kerros tosiaan kuka noit automaagilootia vahvistelee niin monen innokkaan tomaattivirittäjän päivät ovat pelastettuja. Ja toi 500e vahvistuksesta...no enpä sano mitään ku en tiiä..
Aika outo asenne ihmiseltä joka koko ajan itse kyselee ja haluaa muiden jakavan tietoa...saapasi kirjoitti: Empäs kerrokaan ..no ei, kyllä mä sit sanon ku siihen lähen. Mä haluan ensin!.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
jeps väärinymmärrys toi lootahomma, sori siitä
toi 500e vahvistuksesta kuulostaa vaan aika naurettavan halvalta vaikka ois kuin sun hintas...lähinnä että ne osat maksaa aika reilusti noihin vaihdelaatikoihin (tämän perustan siihen että manuaalivaihteiseen lootaan saa uppoamaan muutaman tonnin suht helposti vaikka kyseessä ois vakiopalikat).
jcarlsonin kans samaa mieltä siitä että kädet vaan paskaseks ja kokeileen..silleen oppiiki jotain. Ja jos autosi on käyttis ja sen pitäisi olla varmatoiminen joka päivä niin suosittelen merkin vaihtoa
toi 500e vahvistuksesta kuulostaa vaan aika naurettavan halvalta vaikka ois kuin sun hintas...lähinnä että ne osat maksaa aika reilusti noihin vaihdelaatikoihin (tämän perustan siihen että manuaalivaihteiseen lootaan saa uppoamaan muutaman tonnin suht helposti vaikka kyseessä ois vakiopalikat).
jcarlsonin kans samaa mieltä siitä että kädet vaan paskaseks ja kokeileen..silleen oppiiki jotain. Ja jos autosi on käyttis ja sen pitäisi olla varmatoiminen joka päivä niin suosittelen merkin vaihtoa
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
No olihan tossa noita hymyfeissejä... Niin siis emmä tiedä sen tyypin nimeä tai muuta. Kataja vaan kerran kesällä mainitsi asiasta kun kestävyyttä lähdin kyselemään ensimmäinen stagetus mielessä.93t sport kirjoitti:Aika outo asenne ihmiseltä joka koko ajan itse kyselee ja haluaa muiden jakavan tietoa...saapasi kirjoitti: Empäs kerrokaan ..no ei, kyllä mä sit sanon ku siihen lähen. Mä haluan ensin!.
Mutta älkää sinne nyt menkö. Jorma on ollut ikävässä auto-onnettomuudessa Aerollansa ja ollut kohta varmaan 5 kuukautta sairaslomalla. Autolle ei käynyt ihmeemmin eikä sinänsä iso mälli, mutta tuli vain sellaisella tavalla että niskaan vaikutti ja senhän tietää sitten.. toisen käden sormista lähti tunto ja tällä hetkellä 2:teen on palautunu