Paljonko kannattaa maksaa kyseisestä 9000:sta?
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Paljonko kannattaa maksaa kyseisestä 9000:sta?
Eli autolla on ajeetu jumalattomasti 380tkm, mutta tekniikka on huippukunnossa. Auto on mallia '89 9000 T16 sellainen hatchback-mallinen. Autossa on kaikki muut paitsi autom. vaihteet, nahkaverhoilut. Auto on ollut jonkin Turkulaisen firman edustusautona ja nykyään kummisedälläni. Autossa on sellaista pientä ruostetta mitä tuon ikäisessä autossa on. Huollut on tehty merkkiliikkeessä. Vaikka olenkin anti-saabisti niin tuo 9000 on tehnyt mahtavan vaikutuksen minuun autona
Viimeksi muokannut SledgeHammer, Ti Huhti 06, 2004 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
-
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Jos saat alle 2000 euron, osta pois. ja tuo 380 tkm ei ole saabille vielä määrä eikä mikään, omallani ajettu 400 000 ja on ihna huippukunnossa.
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
Sen verran toppuuttelisin että 380 000 km on paljon kilometrejä autolle kuin autolle. Jos auto on ollut keskiverto kengänkuluttajalla ja sitä on huollettu tasan ohjeen mukaan ilman mitään harkittuja tihentämisiä ja korjattu aina vasta siinä vaiheessa kun se laukeaa käsiin niin kyllä siinä on käsitöitä odotettavissa. Jos se taas on ollut intohimoisella saabistilla, joka on pitänyt siitä huolta, niin se varmasti on kunnossa eikä vaadi epäinhimillisiä ponnistuksia pysyäkseen kunnossa.
-J-
-J-
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Hinnat on aina yksilöllisiä auton kunnosta riippuen.
Itse maksoin alle 1500 euroo -89 9000 i mallista jossa kolme omistajaa aiemmin, toimiva ilmastointi, nahkaverhoilu, abs, alut ym. Ajettu 293 tuhatta. Ja ostopäivänä eli tänään uusittu jarrupalat ja levyt taakse sekä leimattu vuodeksi eteenpäin. ( myyjän toimesta.)
Kori menee maalarin hellään huomaan kuukauden sisällä, onneksi ei pahoja laittoja....
Nyt kuulemma kylän aktiivisaapisti ilkeää taas morjestaa. Terkut turpiinille...
Tosin ei vain ole puhallinta pellin alla...
Itse maksoin alle 1500 euroo -89 9000 i mallista jossa kolme omistajaa aiemmin, toimiva ilmastointi, nahkaverhoilu, abs, alut ym. Ajettu 293 tuhatta. Ja ostopäivänä eli tänään uusittu jarrupalat ja levyt taakse sekä leimattu vuodeksi eteenpäin. ( myyjän toimesta.)
Kori menee maalarin hellään huomaan kuukauden sisällä, onneksi ei pahoja laittoja....
Nyt kuulemma kylän aktiivisaapisti ilkeää taas morjestaa. Terkut turpiinille...
Tosin ei vain ole puhallinta pellin alla...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Kummisetä sano että on kattonu W124 CE-malleja, ja kysy että haluaisinko mä ton 9000:n projektiksi Ei siinä paljoa valittamista ole muutakuin järjetyn ajomäärä 380tkm (ei edes mersu) , ja se autom. ilmastoinnin pieni temppuilu. Paljonkohan 9000 2.0 T16 CC:llä ajetaan yleensä?
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Meidän Tonnareilla taitaa tulla 500 000 km pian lasiin. ne tonnarit kun veis Länsi-Autoon huoltoon, alkaisivat varmaan tehdä satasen huoltoa.SledgeHammer kirjoitti:Kummisetä sano että on kattonu W124 CE-malleja, ja kysy että haluaisinko mä ton 9000:n projektiksi Ei siinä paljoa valittamista ole muutakuin järjetyn ajomäärä 380tkm (ei edes mersu) , ja se autom. ilmastoinnin pieni temppuilu. Paljonkohan 9000 2.0 T16 CC:llä ajetaan yleensä?
(Ulkonäön perusteella)
Kyllä noilla ajelee loputtomiin, jos vain huoltaa.
Kaikki Saabit ovat ikiliikkujia.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Mulla on pian 300k lasissa eikä loppu ole vielä lähelläkään.. '97 2.0t. Itse olen kyllä vaan huollattanut ohjelman mukaan, kun ei ole tuo auton tekniikka niin sydäntä lähellä, ajaminen vain. :-)Firges9000 kirjoitti: Meidän Tonnareilla taitaa tulla 500 000 km pian lasiin. ne tonnarit kun veis Länsi-Autoon huoltoon, alkaisivat varmaan tehdä satasen huoltoa.
(Ulkonäön perusteella)
Kyllä noilla ajelee loputtomiin, jos vain huoltaa.
Kaikki Saabit ovat ikiliikkujia. 8)
<3 Saab!
kilometrit
Niin tuo kestävyys on kyllä huoltamisesta ja omistajista paljon kiinni. Itselläni 9k -89 2.0t CD, ollut uutena helsinki-vantaa alueella edustutautona ja kun olen nähnty noita niin omistamani kunto on per..stä. Kori ruostunut ajan kuluessa joka paikasta, eli uutta peltiä on (suola syövyttää).
Tällä hetkellä korjattavia paikkoja etuiskarit, etuvaimennin, ahtojen rajoitus karkasi talvella (etsin vikaa vieläkin). Talvella paloi kannentiiviste, pakoventtiilin oli hapettunu aika näisti ym. pikkuvikaa. Kilometrejä se 420tkm, mutta uskon vieläkin että kone kestäisi jos pitäisi huolen huolloista ja korjaisi viat heti eikä kun joku paikka laukeaa lopullisesti.
Tällä hetkellä korjattavia paikkoja etuiskarit, etuvaimennin, ahtojen rajoitus karkasi talvella (etsin vikaa vieläkin). Talvella paloi kannentiiviste, pakoventtiilin oli hapettunu aika näisti ym. pikkuvikaa. Kilometrejä se 420tkm, mutta uskon vieläkin että kone kestäisi jos pitäisi huolen huolloista ja korjaisi viat heti eikä kun joku paikka laukeaa lopullisesti.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88