Ahtaa kummallisesti...tai sit ei..?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
micke74
"Ruisku"

Ahtaa kummallisesti...tai sit ei..?

Viesti Kirjoittaja micke74 »

Elikkäs autona mulla on 9000 T16 -87, ajettu 260tkm, siinä on 3" heti turbosta keskelle asti missä on 3" vaimennin, sen jälkeen jatkuu vakiolla ja viimenen pönttö taas 3", SP:n bensalastu + modattu APC ja hukkaportin akselia on ruuvattu 3 kierrosta.
Ongelma on että alussa se kulki ihan hyvin, 1.1-1.2bar ahtoja sit pidin yhden yön ilman virtaa, sen jälkeen heti ku ahdot meni täysille niin se rupes nykimään ja hetiku ahdot laski vähän niin jatkoi normaalisti, nyt tulppasin letkun mikä menee painekatkasijalle ja kävin testaamassa niin heti ku alkaa ahtaa niin menee v*tun nopeaa johonki 1.6bariin ja just samanlaista nykimistä sielläkin, kierrosluku mittari ei toimi niin en tiiä meneekö se rajottimeen tai mitää, vaikea tietää ku en tiiä miten nuo käyttäytyy tuollasilla paineilla...?
9000 T16 -87
micke74
"Ruisku"

Joo nyt kulkee ihan hyvin taas ku pistin letkun takas paine kytkimelle, sain viitos vaihteella vähän kurmitettua (1.1bar) kunnes rupes polkeen tyhjää
140 vauhdissa...

Tietäskö kukaan minkä kokoiset suuttimet ja mikä lastu pitäs olla että riittäs johonki 250-300 hepan väliin, isompi ahdin ja kunnon cooleri tulee kesäksi..?
9000 T16 -87
Mikkoz
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Itse olen huomannut että näissä vanhoissakin on mun mielestä jotain oppivaa elektroniikkaa. Eli jos akku on ollu irti niin ainakaan heti ensimmäisillä polkaisuilla ei pitäis saada kaikkea irti.
On varmaankin vähän vaarallista ajella ilman sitä paineenrajotinta.
9000 aero -97, 9000 cde -96
micke74
"Ruisku"

Joo oon alkanut itekki miettiin että pakko olla jotain sellasta ku se ei nykinyt enää yhtään nuilla pienemmillä ahtoilla, joku sielä pisti hanttiin ku ajo ilman sitä rajotinta, ahdot meni heti johonki 1.6bariin ja veto loppu samantie nykimiseen..
9000 T16 -87
Vastaa Viestiin